Cum sa iti faci singur in curte pavele


Sotul meu este pasionat sa descopere moduri simple de a face singur lucrurile asa ca trebuie sa ii multumesti lui pentru acest videoclip. El l-a descoperit si tot el m-a batut la cap sa urmaresc ce simplu e de facut 😀

Acum sper doar ca nu vrea sa scoata pavelele din curte ca sa isi testeze ……abilitatile practice 🙂 ))

6 gânduri despre „Cum sa iti faci singur in curte pavele

  1. vreau sa fac si ieu pavele de curte si nu stiu reteta cat ciment trbuie sa bag la o galeata de 10 litri de apa am balastru mai fim ca bobu de orez si mai mic si mai mare ie bun

    Apreciază

    1. sincer, nu ma pricep
      am intrebat pe cineva care se pricepe si mi-a spus ca se pun circa 2 lopeti de ciment , dar totul depinde de cum doriti sa fie semi-umed, uscat etc
      cum am zis, nu ma pricep, eu doar am raspuns exact ce mi s-a spus si mie
      nu stiu daca va este de folos, dar….

      Apreciază

Parerea ta conteaza

