„Comori tainuite” (Nora Roberts)


Asa cum spuneam zilele trecute, am decis sa abordez o perioada o lectura lejera care sa ma ajute sa imi limpezesc gandurile dupa ce am terminat trilogia Veronicai Roth.

Sa va prezint cartea: dincolo de faptul ca e din categoria romance (adica povesti de dragoste😛 ), vorbim si despre o mica poveste politista: personajul principal masculin are o problema (cati nu au, corect?) si vrea sa incheie socotelile cu trecutul. Dar se pare ca trecutul nu se lasa si, desi isi scoate casa la vanzare si isi da demisia din functia de capitan de politie, se muta alaturi de o tanara doamna (comerciant de antichitati) pe care se trezeste ca trebuie sa o apere de criminali pasionati si ei de antichitati. Evident ca se indragostesc unul de altul😛 asa ca actiunea devine palpitanta mai ales ca niciunul nu vrea sa cedeze si la final se cearta rau de tot din cauza secretomaniei de care sufera personajul principal masculin (tipic, nu?).

Bun!

V-am facut o scurta prezentare a cartii, dar va sugerez sa o cititi pentru ca e si amuzanta, dar si un mod usor de a petrecere o duminica ploioasa cu o carte lejera intr-o mana, o cana de ceai in cealalata, ghemuiti pe fotoliu sau canapea😉

Daca doriti sa aflati tot continutul cartii si nu aveti rabdare sa o cititi, cititi aceasta recenzie/rezumat si va lamuriti rapid!

Comori tăinuite - Nora Roberts

4 thoughts on “„Comori tainuite” (Nora Roberts)

  1. :)) sa stii ca nu am citit nimic de Nora Roberts dar mi-am propus sa aflu si eu cum scrie ca tot am auzit de ea. Mi-am si cumparat o carte in oferta cu doar 1,50 ron😉 dar cine stie cand ii vine randul.
    Daca ai cartea in format electronic poti sa mi-o trimiti si mie? Nu se stie cand o sa am chef si eu de ceva lejer😉

    Apreciază

Parerea ta conteaza

