„Doamna furata” de Nora Roberts


Incep sa am totusi o parere mai buna despre autoarea aceasta😀

Cartea e in genul romance, dar are mult-mult mister si intriga. Mi-a placut enorm.

E drept ca am si eu multa experienta in domeniul cartilor politiste (deh, am citit mult in liceu! ce mult a trecut de atunci) si am avut cateva banuieli, iar 2 dintre ei s-au dovedit a fi exact faptuitorii.

Pe scurt: Miranda Jones, o renumita arhiometra (se ocupa cu datarea operelor de arta din bronz create in perioada Renasterii), descopera ca cineva o uraste indeajuns de mult incat sa ii distruga cariera si sa omoare 4 oameni din jurul ei. Nu are pe cine sa se bazeze: pe parintii care nu i-au spus o vorba buna si nu au imbratisat-o nici cand era copil? pe fratele alcoolic deprimat? pe hotul fermecator care o implica in furturi de obiecte antice?

Doamna furata - Nora Roberts

Ryan este un fermecator hot care si-a cladit afacerea in acelasi domeniu in care activeaza si Miranda, insa folosindu-se de banii obtinuti din vanzare obiectelor furate. Si tocmai el este cel care o determina sa isi rupa ritmul ei obisnuit si sa il ajute sa….fure!

Suspans pana in ultima clipa si minunat creat de altfel!

Va invit la lectura😉

Parerea ta conteaza

