Iubiri fierbinti si tradari – Nora Roberts


Am sentimentul ca, pe masura ce ajung sa citesc cartile scrise de Nora Roberts, descopar ca are si calitati de mistery writer.

Cartea de azi este foarte interesanta si va invit la lectura pentru ca merita citita.

Da,se inscrie in categoria romance, dar are mult-mult mister!

Kelsey descopera la 23 de ani ca fusese mintita toata viata si mama ei nu era moarta, ci traia la o ferma din apropiere.

Mai mult descopera ca fusese la inchisoare vreme de 10 ani.

Pe masura ce se desfasoara actiunea din carte, Kelsey descopera iubirea in fermierul vecin, Gabe – un om cu un trecut intunecat. Dar, mai important, reuseste sa se rupa de cadrul limitat in care fusese crescuta si sa se inteleaga pe sine insasi inainte de a-si confrunta familia.

Mai important, Kelsey isi croieste propriul drum si se intelege, in sfarsit, pe sine.

Cumva ma regasesc in aceste randuri prin prisma faptului ca am fost si eu crescuta intr-un cadru in care mi s-a spus ce sa gandesc, ce sa simt, niciodata nu mi s-a acordat sansa sa arat ca gandesc, dimpotriva! Impresia „familiei” mele era ca nu gandesc, ci sunt manipulata de ceilalti! Nu stiu cum au ajuns la concluzia asta din moment ce in viata am razbit singura si am reusit sa ma angajez imediat dupa facultate intr-un loc greu accesibil daca nu ai relatii; am fost tare mandra de mine ca am reusit prin propriile forte, dar cumva mi-au luat si asta si si-au arogat si acest „merit”.

Poate de asta o inteleg pe Kelsey atat de mult si imi place si povestea ei.

Va recomand aceasta carte tocmai pentru ca e complexa si minunat cladita cu multe personaje extraordinar de multe cadre subtil intrepatrunse😉

Iubiri fierbinti si tradari - Nora Roberts

Parerea ta conteaza

