Hanul amintirilor – Iubire peste timp (vol.3) – Nora Roberts

Al treilea volum al trilogiei incheie in mod interesant cautarile referitoare la fantoma care bantuie Hanul.

In paralel cu povestea de dragoste care se infiripa intre Ryder si Hope, autoarea ne ajuta sa o intelegem mai bine pe Lizzie, fantoma nazdravana, romantica, plina de mister care ii ajuta de cate ori au nevoie chiar si atunci cand nu isi dau seama de asta.

Desi am citit carti unde autoarea a reusit sa redea in detaliu emotiile personajelor si sa descrie intr-un mod aparte imprejurarile in care se desfasoara evenimentele, acest volum m-a dezamagit cumva. E bine ca a renuntat la atata insistenta in a descrie trasaturile de caracter ale personajelor (desi tot revine sa ne aminteasca ce se intamplase in primele doua volume ceea ce e cam sacaitor), pe de alta parte am senzatia ca nu a mai acordat atat de multa atentie/ importanta sentimentelor celor doi protagonisti ai acestui volum.

Banuiesc ca a vrut sa intareasca ideea ca Ryder e precum Billie, iar Hope precum Lizzie si de aici a pornit similitudinea povestilor lor de iubire, dar nu descrie/sugereaza in mod corect acest lucru. Pentru cineva care a scris Sanctuarul care m-a uimit prin profunzime si detalii si mi-a creat sentimentul ca vad cu ochii mei fiecare scena, aceasta carte mi se pare scrisa de un amator.

Iubire peste timp - Nora Roberts

La un moment dat chiar ma intrebam daca e vorba totusi de aceeasi autoare.

Am citit deja o multime de carti scrise de aceasta autoare si mereu ma surprinde faptul ca vrea sa scrie despre aproape orice domeniu, ca si cum ar vrea sa bifeze orice poate. Momentan citesc Trilogia Cercului si pot jura ca nu am citit pana acum asa ceva: magicieni, zane, fortele binelui si fortele raului…..Daca reusesc sa termin primul volum, promit sa va povestesc si voua 😀

Anunțuri

Parerea ta conteaza

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: