Trilogia cercului – Crucea lui Morrigan (Nora Roberts) – vol.1


Cand am inceput sa citesc primul volum am avut cateva momente in care imi venea sa renunt.

Recunosc faptul ca nu imi plac deloc cartile cu vampiri si nu citesc carti despre lupta dintre Bine si Rau asa ca aceasta trilogie mi s-a parut „nesuferita”.

Dupa ce am citit cu greu primele capitole, am decis sa acord totusi o sansa trilogiei dat fiind ca imi aducea minte de un film care mi-a placut enorm (adica toata seria!) – Stapanul inelelor.

In primul volum descoperim care sunt personajele principale si ce atributii are fiecare: zeita Morrigan ii reuneste pe primii 6 care vor inchide un cerc de putere – Hoyt Magicianul se indragosteste de Glenna Vrajitoarea, Cian (fratele geaman al lui Hoyt) Vampirul, Moira Carturarul, Larkin omul care se poate schimba in orice animal, Blair Vanatoarea de demoni, iar de cealalta parte Lilith, regina demonilor, si acolitii ei.

Cei 6 alesi de Morrigan invata sa lupte si sa isi controleze puterile, iar intre timp se infiripa o poveste de iubire intre Magicianul Hoyt din secolul al XII-lea si Vrajitoarea Glenna din secolul al XXI-lea. De altfel, puterile lor cresc pe masura ce realizeaza ca se iubesc si reusesc sa creeze cruci din argint pentru protectia impotriva vampirilor, respectiv sa vrajeasca armele si sa le confere puterea focului.

Mda, v-ati prins: unele personaje sunt aduse din trecut, altele din prezent. Toti invata unii de la altii, se mai cearta si se razboiesc si intre ei, dar scopul comun este sa o opreasca pe Lilith sa distruga omenirea. Inca nu stim unde se va duce batalia (ei au termen 3 luni sa se pregateasca pentru confruntare): in trecut sau in prezent, dar cei 6 trebuie sa invete sa aibe incredere unii in altii si sa se ajute ca o familie.

M-a prins un pic trilogia aceasta si incerc sa termin curand si al doilea volum, dar ma enerveaza cumplit descrierile detaliate care parca fura din momentele interesante si captivante ale cartii.

Crucea Lui Morrigan - Nora Roberts

5 gânduri despre „Trilogia cercului – Crucea lui Morrigan (Nora Roberts) – vol.1

Parerea ta conteaza

