Luminile Nordului – Nora Roberts (rezumat)


Când am început citesc cartea am avut un sentiment de deja vu. Adică eram convinsă nu am mai citit nimic similar, dar subiectul mi se părea cunoscut.

Pe urmă am realizat de ce. Cândva, demult, am văzut filmul. Mda! Recunosc, însă, nu m-a captivat subiectul aşa habar nu aveam care e deznodământul.

Probabil de aceea am decis citesc cartea până la final, deşi are peste 400 de pagini şi pe alocuri mi se pare plictisitoare rău de tot.

Vroiam aflu cine e criminalul.

Despre ce este vorba?

Un poliţist din Baltimore, deprimat de moartea partenerului sau şi de divorţul brutal prin care trecuse, decide plece într-o localitate micuţa din Alaska şi devină şerif. Ideea era fugă de sentimentul de vinovăţie şi încerce uite. Problema a fost s-a îndrăgostit de Meg şi nu a reuşit se mai ascundă de oameni, dimpotrivă a devenit un om pe care ceilalţi se puteau baza.

3 studenţi au plecat escaladeze muntele în plină iarnă, ceea ce era o chestie aproape de sinucidere, iar Nate şi Meg reuşesc îi găsească şi îi salveze cu ajutorul avionului pilotat de faţă. Ideea e cei 3 băieţi au descoperit cadavrul tatălui lui Meg ce dispăruse de 16 ani.

Problema a fost imediat după descoperire, un jurnalist localnic a fost omorât şi s-a încercat înscenarea unei sinucideri. ŞI mai rău a fost a fost omorât câinele bătrân şi orb al băiatului care a găsit cadavrul lui Pat, tatăl lui Meg. Nu s-a încheiat aici. Ucigaşul nu s-a lăsat şi a pus momeli atrăgând un urs enorm aproape de casă lui Meg în încercarea de a-i omorî pe ea ori pe Nate.

Ceea ce nimeni nu ştia era Pat lăsase un jurnal (e drept numele erau cifrate şi nimeni nu ştia cine erau personajele), dar şi ucigaşul sau pierduse un cercel în acea peştera din munte. Tocmai acel cercel l-a dat de gol.

 

click pentru detalii

 

Un gând despre „Luminile Nordului – Nora Roberts (rezumat)

Parerea ta conteaza

