Jurnal despre mine


Am lipsit un pic de la aceasta tema asa ca incerc sa completez 😀

Astazi…..e miercuri.

Afara…bate vantul. Ieri a fost extrem de cald, iar seara s-a iscat o furtuna ca in filme: vant puternic, fulgere si tunete…ziceai ca e ceva de poveste!

Cum ma simt? ….Obosita, dar calma. Obosita pentru ca am dormit cu geamul deschis si mi-a fost rece. Nu l-am inchis pentru ca sotul meu nu se simtea bine si am preferat sa ii las sa se odihneasca in aerul curat al noptii. In mod normal cand sunt obosita si nu dorm suficient, sunt destul de irascibila, dar in mod ciudat azi sunt calma…poate si pentru ca am baut o cafea dupa saptamani intregi in care nu am suportat mirosul deloc.

Ce am mai citit? Am avut o saptamana plina si am reusit sa citesc doar o carte „Oscar si Tanti Roz” care m-a facut sa plang si sa ma gandesc mult la copii, la boli si probleme….Evident ca nu am mai dormit dupa aceea (avusesem proasta inspiratie sa citesc seara tarziu).

Ce filme am mai vazut? Deocamdata doar filmulete documentare despre cum se lipesc autocolantele pe perete. Am un nou proiect care include cateva harti pentru copii reprezentand continentele, respectiv Romania.

Planuri pentru saptamana urmatoare…..vine vacanta…..planuri cu cei mici: parcuri, gradinii zoo, Gradina Botanica, muzee…joaca cu apa

Fotografia zilei….distractie de vara

IMG_2565

Parerea ta conteaza

