Fericiti pentru totdeauna (Cvartetul mireselor), vol IV – Nora Roberts


Ultimul volum din serie prezinta iubirea dintre Parker si Malcom, doi oameni aparent atat de diferiti care insa dovedesc ca orice e posibil si ca aparentele inseala.

Parker este obsedata de control, dar acest lucru vine din faptul ca ea considera ca orice poate fi controlat si atunci nimic rau (cum ar fi moartea parintilor ei intr-un accident aviatic ) nu s-ar putea intampla.

Malcom este proprietarul unui service auto, fost cascador la Hollywood, care are propriile traume din copilarie provocate de un unchi care a abuzat de el.

Cele 4 fete reusesc sa o puna la punct si pe mama lui Mac, Linda, care vroia cu tot dinadinsul sa demonstreze ca ea este cea mai cea (ca sa se exprimam copilareste).

O carte care reprezinta o lectura usoara intr-o dupa-amiaza de vara😉

p.s.: dupa ce am citit cartile din serie, am avut un chef nebun de sport; toate fetele faceau exercitii zilnic si deja au inceput sa ma doar muschii aducandu-mi aminte ca nu am mai fost de multa vreme pe bicicleta …deci…..ghici ce?!? am reinceput orele de sport😀

Fericiti pentru totdeauna - Nora Roberts

Parerea ta conteaza

