Vise, planuri, poate…..


Cati dintre noi nu viseaza sa faca ceva anume si isi fac planuri?

Cati dintre noi indraznesc si reusesc sa le duca la indeplinire?

Cati nu reusesc?

Sunt realiste planurile?

Eu, cu bruma mea de intelepciune (pssttt! nu spuneti la nimeni 😀 ), am inteles ca e mai bine sa iti faci planuri si sa iti notezi tot ce iti doresti pentru ca asta inseamna sa fii cu un pas mai aproape de realizarea viselor.

Din punctul meu de vedere, de cate ori visez ceva pare ireal si departe de orice realizare. Dar……din momentul in care trec la adunarea informatiilor, la cautarea lor, cand incep sa scriu pe hartie ce doresc, ce asteptari am, de ce buget dispun…..atunci e altceva…simt ca sunt cu un pas mai aproape de realizarea lor.

Poate nu reusesc in viitorul apropiat sa duc la indeplinire ceea ce imi doresc, dar cu siguranta voi reusi pana la urma.

Poate ideile si planurile se schimba prin prisma informatiilor primite/adunate de-a lungul unei perioade de timp, dar asta inseamna doar ca ma ajuta sa iau decizii mai bune, potrivite nevoilor noastre de familie.

De cand s-au nascut copiii, noi am decis ca e mai bine sa cunoasca intai tara in care s-au nascut si abia pe urma sa viziteze alte tari.

Dar nu am reusit sa ne tinem de acest lucru decat partial.

E adevarat ca toate excursiile noastre sunt in tara pentru ca de obicei ne hotaram in acea clipa sa plecam, rar s-a intamplat sa stabilim din timp unde mergem si cand plecam. De obicei, cand planificam ceva, nu prea iese asa ca preferam sa actionam dupa impuls.

E si un lucru bun pana la urma pentru ca cei mici nu sunt mofturosi, s-au obisnuit sa afle pe ultima suta de metri ca facem rapid bagajul (haine si incaltaminte de schimb, cateva jucarii/jocuri, ceva de rontait pe drum) si gata. Asta inseamna ca ei deja inteleg ce are prioritate si stiu sa ia decizii rapide (singuri decid ce vor sa ia in excursie).

Pe de alta parte, vacantele sunt planificate pentru ca nu avem incotro. E nevoie de rezervare, de stabilirea bagajelor si a jucariilor/jocurilor/cartilor pe care le luam, de stabilirea traseului.

De obicei, alegem o destinatie la care putem ajunge pe doua drumuri pentru ca, asa impulsivi cum suntem, mai schimbam traseul din cand in cand.

Au fost plecati si in strainatate, dar nu peste tot unde am vrea sa mergem asa ca planuri si idei sunt o multime.

In Bulgaria ne-a placut atmosfera foarte mult. E si adevarat ca statiunile lor dinspre granita cu Grecia sunt dedicate familiilor, distractiei in grup asa ca ne-a placut enorm acest lucru.

Pe litoralul din Turcia nu am ajuns inca, dar ca destinatie mi se pare super interesanta si atractiva. Sunt multe locuri pe care as dori sa le vizitam. Geografia turceasca mi se pare nemaipomenita, iar istoria lor se intrepatrunde cu cea romaneasca. Sunt sigura ca va avea impact o astfel de vacanta mai ales cand vor fi mai mari si vor privi totul cu alti ochi.

Si acum noi discutam despre una, despre alta, dar la nivelul lor de intelegere pentru ca sunt mici si nu am cum sa le dau prea multe informatii. Incerc sa le explic dinainte pe unde vom merge, despre ce este vorba, sa le dau cateva idei despre acele locuri, despre oamenii care au trait acolo – geografie, istorie….

Imi place ca sunt curiosi,dar e si adevarat ca mereu ii provoc si le dau teme de gandit asa ca nu au timp de plictiseala, iar intrebarile lor provin tocmai din furnizarea acelor informatii suficiente care sa ii determine sa isi doreasca sa afle mai mult 😉

Sa vedem cand vom reusi sa ducem la indeplinire toate planurile, dar sunt sigura ca vom reusi mai devreme sau mai tarziu 😀

Parerea ta conteaza

