Jurnal ….. despre mine


Astazi...e duminica.

Afara….s-a racit brusc. Desi e vara, temperatura a scazut mult si am renuntat (momentan) la pantaloni scurti si tricou.

In casa.…e cald si bine 😀 Ne bucuram ca e racoare cand afara e cald, ca e cald cand afara e racoare. Speram sa nu fie nevoie de aer conditionat….dar inca nu au venit caldurile mari specifice verii ca sa ne dam seama ce pas trebuie sa facem.

Am gatit….supa de galusti, ciulama de pui si burek spre bucuria celor mici 😉

Cum ma simt.…..nu stiu de ce, dar au reinceput cosmarurile. Nu dorm deloc bine, visez urat, multe vise nu mi le mai amintesc (din fericire, probabil)….Am reinceput sa beau cafea ca sa ma trezesc complet….Cred ca din aceste motive mi se ridica tensiunea pentru ca de 2 zile simt cum imi palpita inima destul de tare…Ma doare si capul destul de rau….motiv pentru care am o noua prietena: aspirina 😦 Ca sa nu se termine toate problemele cred ca am iar probleme si o sa trebuiasca sa imi fac din nou o programare la ecografie mamara (incep sa ma satur de problema asta si sa devin destul de nervoasa); inca nu am discutat cu sotul meu pentru ca nu vreau sa se streseze cand are atatea pe cap, dar nu cred ca mai pot amana.

Ce am mai citit….Mai multe carti de Nora Roberts (amanunte aici) si am inceput o noua carte care mi se pare socanta si sper sa o pot termina pana la urma…O sa va povestesc despre ea in curand (nu e scrisa de Nora Roberts daca asta era intrebarea voastra).

Planuri pentru saptamana viitoare…..sa primim o data foaia de transfer pentru Daria. Nu cred ca dorm bine nici pentru ca imi fac atatea griji….

Fotografia zilei….flori de pe camp 😉Fotografie0018

 

 

Parerea ta conteaza

