Puterea visului (Indrazneste sa visezi) – Nora Roberts (rezumat) – seria Dream Trilogy, volumul 1


Nu stiu cum am reusit, dar am citit o trilogie de la coada la cap.

Cand am citit cartea despre viata Laurei, nu am realizat ca e a treia din colectie. Am gasit cartea despre Kate si am inteles subit ca e a doua din trilogie. Nu stiam denumirea celei de-a treia carti asa ca a fost o surpriza placuta sa descopar si primul volum dedicat lui Margo si Josh.

Sincer, nu m-a impresionat deloc acest volum.

Impresia generala a fost ca multe scene au fost taiate, ca lipseste ceva: nu se intelege clar cand s-au indragostit cei doi, nu se intelege daca se iubesc sau e vorba de pasiune, nu imi e clar cum au ajuns la concluzia ca trebuie sa se casatoareasca.

Am citit cartea din curiozitate mai mult, dar nu mi-a placut. Povestea lui Margo nu m-a convins: fata menajerei fuge de acasa la 18 ani ca sa devina vedeta (la un moment dat apar cateva idei cum ca familia Templeton a tras niste sfori), dupa 10 ani de distractie si calatorii prin lume, ea devine tinta presei pentru ca avea o relatie amoroasa cu un om insurat ce s-a dovedit a fi traficant de droguri. Nu este clar cum s-a hotarat sa isi schimbe viata, adica …na….poti sa iti schimbi viata la 180 de grade (o stiu pe propria piele), dar autoarea uita sa ne si explice prin ce trece personajul. Explicatii si indicii sunt, dar o spun din experienta: nimeni nu se ridica asa repede dupa o astfel de lovitura. Depresia este mare si durerea enorma.

Nu inteleg clar cum reusesc sa se indragosteasca.

Ideea care mi-a ramas in cap la finalul cartii este ca autoarea a avut cateva idei principale pe care le-a urmat si a umplut spatiile dintre ele.

 

 

 

Parerea ta conteaza

