Vine vara, bine-mi pare…am sandale in picioare


Scuze! Sa zicem ca e doar euforia de moment 😀

Am prinsul gustul cumparaturilor asa ca incep sa ma dezlantui 🙂 ))) spre disperarea sotului meu 😉

Stiu ca nu am mai purtat de ani de zile pantofi office vara , insa nu ma pot abtine sa nu caut modele pe gustul meu. Sunt diverse ocazii (gen intalniri de afaceri) unde e musai sa respecti un anumit protocol asa ca am reinceput sa caut astfel de modele.

Am decis sa caut si oferta sandale de vara pentru ca deja e sezonul, iar cutiile mele cu sandale stau cuminti si ma asteapta, insa toate sunt cu tocul jos. Ce sa zic….. sandale cu toc vara sunt cele care mi-au atras atentia cel mai mult.

Anul acesta este un an important pentru mine, este anul in care vreau sa redevin „eu”, sa ma simt bine in pielea mea si sa fiu iar mandra ca sunt „eu”.

Mda….narcisism, egoism, individualism……Daca ati stii cat mi-a luat ca sa ma obisnuiesc cu ideea de a ma ocupa de mine insami si mai ales de a trece la fapte……ohoho….doar prietenele stiu ce inseamna sa fac ceva si pentru mine, nu doar pentru familie.

De multi ani nu am mai purtat tocuri, nici macar ceva elegant, mai degraba am ajuns sa adopt un stil comod, mediu 😛

Anul acesta am prins iar gustul tocurilor si, daca nu ar fi problema cu ciocurile de la calcaiul stang, mai mult ca sigur ca as purta incaltaminte inalta peste tot unde merg 😀

Da-da-da!

Cum s-ar zice „let’s rock!”

Am inceput sa imi caut sandale si apoi am decis sa ies din zona de confort si sa merg spre o zona mai interesanta, spre o zona feminina.

Discutam cu prietena mea T. care se imbraca mereu la „patru ace” cum s-ar spune si am realizat ca sfaturile (sa nu zic bataile ei la cap) de a ma imbraca altfel, de a incalta sandale cu toc, sunt realiste…la drept vorbind…e important sa faci ceva pentru tine insati, sa te imbraci asa cum simti, nu?

Ei bine….dupa ce mi-am cumparat pantofii pentru nunta la care am participat recent, am prins gustul cumparaturilor…..magazine!!! pazea ca vin!!!!!!!!!!!!!!!!

p.s.: voi pastrati incaltamintea in cutii?

 

 

 

 

Parerea ta conteaza

