Cine are? Cum e?


Cine are?

Domeniu propriu

Cum e?

Sa ai propriul site?

Vad in jurul meu multi bloggeri care renunta la platformele cu care au debutat si se indreapta spre propriul domeniu.

P. mi-a recomandat acest site

Responsive image Gazduire Namebox

Pentru el se pare ca e ok.

Acum…am o curiozitate!

Ce v-a indemnat sa renuntati la platforma cu care ati inceput?

Nu ati mai avut timp sa va ocupati de ea? Aveati nevoie de ceva sigur? De cineva care sa aibe grija de protectia blogului/site-ului?

Banuiesc ca acum nu va mai bateti capul sa descoperiti cine/ce/cum si sunt altii care se ocupa de asta.

In ultima vreme, am citit pe grupul Bloggerite de pe fb despre tot mai multe atacuri ale hackerilor asupra blogurilor europene. Se pare ca hackerii asiatici sunt cei mai agresivi. Multi incearca sa acceseze blogurile folosind user: admin asa ca aveti grija sa schimbati daca cumva ati ales ceva atat de simplu si la indemana.

Eu am un obicei: imi schimb parolele destul de des astfel incat incerc sa evit utilizarea excesiva si posibilitatea ca cineva sa afle de ele. E drept ca folosesc litere si cifre care nu au legatura cu mine (copii, familie, sot etc) si prefer chestii amestecate care par fara noima 😉

Uneori ma bate gandul sa intru si eu pe domeniu propriu si sa las pe altii sa isi bata capul cu chestiunile de securitate a blogului. E drept ca sumele sunt mici asa ca nu ar fi asta un impediment.

Alteori am dubii pentru ca nu stiu ce sa fac….sa continui cu blogurile, sa ma opresc….

Imi dau seama oricum ca m-au prins rau de tot si ca imi place enorm sa scriu….Pentru mine e ca o terapie…cand sunt suparata, scrisul ma ajuta sa scap de stres, de nervi…Cand sunt fericita, scrisul este cel care ma ajuta sa ma calmez si sa imi pun ordine in idei….

Inca ma mai gandesc si ma intreb ce si cum….

Deci…revin!

Unde?

Ce?

Cum?

Cat?

 

Parerea ta conteaza

