Daca am intrat in hora….apartamentelor din Iasi


Nu stiu ce mi-a trebuit sa scriu despre apartamentul prietenului nostru din Sebes, dar acum m-a rugat verisoara sotului meu, M., sa scriu despre Iasi 😀

Cum e vorba despre cineva din familie (e drept ca e vorba de familia extinsa, dar tot familie se cheama), am zis „hai sa o fac si pe asta!” 😛

Despre ce este vorba?

Despre Penta Iasi , mai exact despre proiecte rezidentiale Iasi.

Este vorba despre un proiect rezidential. Un ansamblu de locuinte dezvoltat pe o suprafata de circa 5000 mp ce va fi amplasat in S-E Iasului, in apropierea unui lac (Venetia). Complexul este format din 5 blocuri (230 de blocuri, parcare supraterana, loc de joaca pentru copii, zona comerciala, paza privata, acces pe baza de cartele magnetice).

Recunosc faptul ca nu cunosc Iasi-ul asa ca ma voi ghida strict dupa ce mi-a spus M. Ea este incantata de mutarea acolo si spera ca prietenele ei sa fie atrase la randul lor si sa se mute in zona. Pentru M. este important sa fie totul complet ca sa se simta ok in pielea ei, e genul de om care vrea sa se bucure de ce are langa cat mai multi prieteni (iar necunoscutii sunt potentiali prieteni ) asa ca o inteleg de ce simte dorinta de a se implica si de a promova locul unde a ales sa stea.

apartamente noi prima casa

Discutam la un moment dat cu sotul meu despre acest subiect si reveneam la ideea ca nu ar strica sa investim in apartamente din diverse zone din tara.

Nu in acest moment, evident, pentru ca avem multe cheltuieli si multe griji (suficiente pentru cativa ani de acum inainte), dar ca idee de viitor.

Avand doi copii pe care i-am obisnuit mereu cu excursii si vacante prin tara ni se pare o idee buna sa investim in diverse zone. Initial, ne gandisem doar la o casa la munte si una la mare (in urmatorii ani). Ulterior, ne-am gandit ca in Moldova sunt multe rude de-ale sotului pe care am vrea sa le vizitam, dar se intampla de multe ori sa nu avem unde sta din cauza spatiului limitat si sa alegem un hotel. Cunoscandu-i pe copiii nostri, am inteles ca isi doresc enorm sa aibe o familie mare asa ca e de la sine inteles ca imediat ce vor putea calatori singuri, vor dori sa plece la rude si sa stea in vacanta.

Bunica sotului era din Bucovina si are multe rude acolo, iar zona Iasului mi se pare potrivita ca punct de mijloc in cazul unei calatorii in orice directie. Ar fi ca un punct de odihna inainte de a continua o vacanta intr-o directie sau alta. In plus, ma gandesc ca fiind intr-o zona rezidentiala pazita, este eliminat cat de cat factorul infractional asa ca nu riscam atat de mult sa gasim apartamentul gol in perioadele cand nu am fi acolo.

In fine, asta e o discutie care e abia la inceput asa ca mai trebuie „digerata”, dar e interesant cum am ajuns la aceasta idee care acum nu imi da pace. Va tin la curent cu alte idei traznite 😀

 

Parerea ta conteaza

