Imi place-imi place!


In urma cu multi ani, cand eram inca abia iesiti de pe bancile facultatii, sotul meu a cunoscut din intamplare un domn pasionat de masini clasice. Cam asa am ajuns si noi sa avem primele doua masini (acelasi model): Renault 16!

Ne-a placut enorm prima masina a fost maro. Dupa un an de zile, intr-o seara cand o conduceam pe bunica sotului la gara (urma sa plece in Bucovina), un tramvai ne-a acrosat si ne-a distrus toata partea din fata.

Ca un facut, am descoperit (hazardul ce sa-i faci) un alt Renault 16, dar grena de care ne-am indragostit. Am folosit piesele de la primul Renault maro pentru al doilea.

Ne-a placut enorm: un spatiu imens in masina, portbagajul la fel….

Cu masina aceea am facut noi nunta! Da, ati citit bine! Spre stupefactia celorlalti, cu masina noastra am fost la primarie, la biserica, la locul de petrecere…Pe vremea acea nu ne permiteam sa inchiriem o limuzina (desi, tare ne-ar fi placut)

m2 Limuzine de Epoca

Nunta ne-am organizat-o singuri (deh,buget de oameni abia intrati in campul muncii) si masina ne-a ajutat enorm la cumparaturi, la drumurile pe care le aveam de facut….Am plecat si in luna de miere cu masinuta noastra scumpa!

Eu nu aveam permis la acea vreme, dar imi placea enorm sa il vad pe A. cum sofeaza si ma atragea modul lui calm de a schimba vitezele (la Renault 16, schimbatorul este la volan): parea ca danseaza!

Anii au trecut si noi am schimbat masina, dar am regretat mult pentru ca era deja ca un prieten drag.

Si acum ne mai uitam cu jind pe sosele sa vedem masini clasice.

Imi aduc aminte ca, daca ne intalneam pe soselele (patriei!) cu alt Renault 16, ne claxonam si ne salutam. Era un sentiment aparte ca si cum apartineam unui grup secret 🙂 )))

Ce ciudat, nu-i asa?

Dar ce minunat sentiment!

Copiilor cred ca le-ar place sa traiasca astfel de momente. Daca ramaneam cu masina pe undeva, nu se intampla nici macar o data ca altcineva cu o masina clasica sa nu opreasca. Era o intelegere tacita care ma emotiona de fiecare data.

In urma cu un an si ceva, am participat la un targ de carte unde era si o expozitie de masini clasice. Cred ca eram singura femeie care a intrat acolo (din moment ce s-au mirat extrem de mult de entuziasmul meu 😀 ), dar eram tare incantata. Impreuna cu sotul meu ne uitam si admiram modelele clasice si nu mica ne-a fost emotia cand am vazut intr-un colt si iubirea noastra din tinerete: Renault 16!

Mi-am propus ca, atunci cand vor creste copiii si vor dori sa se casatoareasca, sa le oferim cadou de nunta o limuzina de epoca. Nu sa o cumparam (decat daca vor dori ei la acea vreme),dar macar sa le inchiriem una pentru acea / acele zile speciale. Stiu-stiu privesc mult in viitor, dar nu ma pot abtine sa nu devin emotiva 😀

Daca si voua va plac, va pot da un link unde sa vedeti mai multe limuzine: www.limuzinedeepoca.ro

Parerea ta conteaza

