Ce as alege pentru mine…Ce as alege pentru el….


La noi in familie aproape toate evenimentele au loc iarna. De fapt, incepand cu 30 noiembrie, o tinem cu multa veselie pana in martie 😀

Cum asa?

Pai….30 noiembrie inseamna sf.Andrei deci il sarbatorim pe piticul roscat al familiei.

Pe 1 decembrie este ziua de nastere a cumnatei mele.

Apoi ne „viziteaza” sf.Nicolae cu multa daruri.

Am instituit o mica traditie in familie asa ca pe 7 decembrie impodobim bradul. Ne place sa il avem multa vreme in casa, sa il admiram, copiii sa „fure” dulciuri din el 😉 Pentru ca suntem si ecologisti (nu neaparat activi), am ales de mai bine de 10 ani sa avem un brad artificial in casa. Cei mici sunt deja implicati in tot ce inseamna impodobirea bradului asa ca, de multe ori, nu mai reusesc sa apuc globurile, nici beteala. Singura chestiune de care nu se ating este instalatia de luminite.

Apoi ne viziteaza Mos Craciun cu daruri multe (stiu ca nu ma pot abtine asa ca mereu primesc cei mici mai mult decat ar trebui…dar la urma urmei….ce inseamna „mai mult decat ar trebui”? o data e copilaria si e bine sa se bucure de ea).

Alt obicei instituit de mine pentru copii este cadoul special din prima zi a Noului An: carti. Este amuzant sa ii vezi cum „inghit” cartile cu entuziasm si cum se iau la intrecere strigandu-se unul pe celalalt de cate ori povestile ajung la un punct interesant.

Dupa inca 2 saptamani este ziua de nastere a lui Andrei.

Inca 2 saptamani si este ziua mea de nastere.

Dupa alte 2 saptamani e ziua Dariei.

Stiu-stiu….coincidenta mare! Spre bucuria mea!

In luna martie este aniversarea soacrei mele, apoi sf.Daria.

Daca vi se pare coincidenta mare ca cei mici si cu mine sarbatorim zilele de nastere la distanta de 2 saptamani unii de altii, nu stiu cum  vi se pare altceva: cumnata mea e nascuta pe 1 decembrie (ziua nationala a Romaniei), sotul meu pe 4 iulie (ziua nationala a SUA), iar soacra mea pe 9 martie (sf.Mucenici).

Asta da coincidenta, nu?

Oricum, sa revin la ceea ce vroiam sa va spun….

In curand e ziua sotului meu si tot caut idei pentru un cadou special. E dificil sa aleg ceva interesant pentru ca suntem impreuna de 15 ani si uneori am impresia ca incep sa epuizez resursele de idei, dar inca mai rezist….

Am discutat cu o prietena sa imi pregateasca un cadou special handmade (inca nu spun nimic de teama sa nu se afle inainte de vreme, dar promit sa revin cu imagini si detalii).

Dar as mai dori sa ii fac o surpriza.

La noi in familie nu prea se bea. De fapt, avem bautura in casa (bere, whisky, gin, visinata de casa), dar nu facem exces.

Eu beau foarte rar si atunci am anumite preferinte. In urma cu cativa ani, sotul mi-a daruit de ziua mea un vin special: Recas. De atunci acesta a ramas vinul meu preferat. M-am bucurat si mai mult cand am vazut ca ii place si sotului ( la drept vorbind el l-a adus prima data asa ca ar fi fost cazul sa stie ce face, nu?).

Cam asa mi-a venit ideea cum sa completez cadoul pentru ziua lui. M-am gandit la vinuri editie limitata!

Ce parere aveti?

Cred ca ar fi interesant sa ii fac o asemenea surpriza! Stiu ca ar aprecia ceva de calitate si ar fi o ocazie sa ii arat ca pot alege si eu un vin interesant.

Ma intreb daca il ambaleaza cumva intr-un mod interesant – ceva gen cadou….ma informez si va tin la curent!

Parerea ta conteaza

