Ce inseamna pariuri sportive?


Nu stiu sigur ce inseamna pariuri sportive! Sau  ce inseamna bet365 ?

Cand eram copil, mergeam in tabere la munte pe perioada vacantei de vara.

Imi aduc aminte ca ultima tabara in care am fost a avut parte de o mare surpriza.

Am fost lasati de masina care ne-a luat de la gara fix langa drum si am avut de coborat versantul muntelui ca sa ajungem la tabara.

Cand ne-am inscris in tabara nu ni se spusese ca vom locui timp de 10 zile in mijlocul unei paduri de pe munte asa ca a fost o surpriza ingrozitoare pentru unii, dar si o mare bucurie pentru altii.

Cladirile erau asezate de-a lungul unor „alei” inconjurate de multi brazi.

Dupa vreo 3 zile de „halaiduit” prin padurea din vecinatate, am inteles ca supraveghetorii nostri nu facusera niciun plan de bataie pentru noi cei mari (deh, in clasa a 7-a esti considerat „mare”) si eram lasati sa descoperim singuri natura cu bune si cu rele.

Evident ca la un moment dat a intervenit o plictiseala enorma pentru ca ajungi sa te si saturi de atata catarat pe munte, de plimbat prin padure si de ascultat pasarile. Oricat as iubi muntele, am si eu idei si dorinte care nu coincid cu fuga de oameni si aprofundarea mersului vremii.

Intr-o zi am avut un mare noroc 😀

Cativa baieti mai mari decat noi (deh,clasa a VIII-a 😉 ) au decis sa ne arate cum se distrau ei. Nu va ganditi la prostii, da?

Ideea e ca am avut de ocolit ceva ca sa nu ne prinda profii si am reusit sa ajungem la o cladire unde mergea doar cei „initiati”. Era un fel de bar cum l-am numi in zilele noastre de civilizatie modernista post-revolutie, multi occidentalizata (tabara la care am luat parte era dupa Revolutie la cativa ani, insa nu se poate compara cu vremurile de acum).

Acolo am descoperit pentru prima data ce inseamna joc de noroc.

Erau niste aparate unde introduceai monede, apasai pe butoane, trageai de manete si asteptai sa vina….norocul peste tine!

Cert e ca pentru acea vreme era o chestie interesanta si atractiva, era ceva nou!

Pfui!

Sa va mai spun ca am avut un noroc chior si am castigat o multime de bani ceea ce a insemnat ca nu prea lipseam de acolo in niciuna din zilele de tabara?

Sa va mai spun ca m-am intors acasa cu mai multi bani decat am plecat?

Da!!!

Dar evident ca nu le-am spus parintilor pentru ca, dupa o discutie cu 2 baieti mai mari, am realizat ca ar fi mai indicat sa pastrez secretul si sa imi vad de ale mele 😉

Asta era pe vremea aia, dar acum se gasesc o multime de chestii noi care implica mult noroc, dar si bani.

Se fac pariuri pe masini, pe meciuri de fotbal, de tenis, pe cai…..etc. , la tot felul de aparate care mai de care mai interesante.

Banuiesc ca e important sa iti mentii echilibrul si sa nu cazi in extrema, sa nu devii vicios!

La urma urmei, ce faci daca nu reusesti sa te controlezi, nu?

Nu am mai jucat de multa vreme la niciun aparat, nici nu am pus pariu pe undeva, dar am vazut emotia si bucuria celor care participa si care stiu sa isi mentina echilibrul, calmul.

Pana la urma e vorba de noroc, bani, echilibru si distractie daca stii cum sa le combini pe toate, corect?

 

2 gânduri despre „Ce inseamna pariuri sportive?

Parerea ta conteaza

