Cand totul se intampla…..


….in acelasi timp!

Uneori ma intreb daca cumva avem o problema cu cineva? Sau mai bine spus daca cineva are ceva cu noi!

Pe bune!

In ultimele luni am ajuns la concluzia ca ceva nu merge ….. mai multe lucruri nu merg!

Intai am avut probleme cu masina.Deja stiti ce chin a fost sa imi faca probleme atata vreme. Dar stiti si ce bucurie a fost cand am scapat de ea! Problema e ca inca nu am cumparat  alta masina, iar eu nu ma pot deplasa numai cu taxiul din n motive. Plus ca nu pot merge la ferma decat daca vine o masina sa ma ia si iarasi depind de cineva ceea ce nu-mi place.

Pe urma problemele s-au tinut lant:

– masina de spalat nu a mai functionat!

Am descoperit ca priza din baie are probleme ! Noroc ca masina functioneaza din nou dupa ce am folosit alta priza aflata chiar langa usa.

– feonul s-a stricat

Am descoperit ca butonul are probleme si merge doar pe viteza cea mai mica. Clar e nevoie sa cumpar 2 feonuri sa le avem in casa de rezerva

– cantarul din baie are probleme

Nu mai afiseaza decat 0.00 . Ma innebuneste lucrul asta si am decis sa cumpar 2 cantare sa am de rezerva.

– frigiderul nu mai racea

Am zis ca nu se poate asa ceva! In mijlocul verii sa ti se strice frigiderul nu e o bucurie mare! De fapt nu conteaza anotimpul, ci important e sa nu se strice! Din fericire era vorba de curentul eletric si acum se pare ca functioneaza relativ bine si frigiderul.

– imprimanta nu mai functioneaza

Avem doua imprimante: una cu fax mai mica, alta mare office.

Niciuna nu mai merge!

Asa ca va dati seama ce inceput de vara avem, nu?

Acum tot ce am de facut , desi imi face placere de obicei, e sa caut pe internet imprimante office si imprimante clasice.

Am decis sa le separ si sa cumpar o imprimanta office pentru firma astfel incat sa putem scoate cat mai multe hartii in timp mai scurt (ceva de genul asta)

Multifunctional Epson WorkForce Pro WP-4595 DNF cu cartuse refilabile

si o imprimana clasica pentru ceea ce lucrez cu cei mici (ceva de genul asta)

HP Officejet Pro 7500A e-All-in-One, A3+ cu sistem CISS

Ma gandesc ca imprimanta pentru acasa este utila dat fiind ca nu scot mai mult de 1000 de coli.In plus, vreau sa ii invat si pe copii sa o foloseasca asa ca nu cred ca va fi dificil cu acest model. Oricum, ei stiu deja sa foloseasca calculatorul, iar utilizarea imprimantei inseamna doar un plus pentru ei.

De cate ori vor sa coloreze si ma bat la cap sa le printez ceva, voi scapa de o treaba in plus si ii voi lasa sa se descurce singuri.

Pentru mine este important sa invete sa se descurce singuri, sa fie independenti si sa stie cum sa procedeze in cazul in care nu este niciun adult in apropiere (ceea ce rar se intampla sau, mai bine spus, aproape niciodata; dar nu se stie cum se poate intampla si e mai bine sa fie pregatiti pentru orice eventualitate).

 

4 gânduri despre „Cand totul se intampla…..

    1. da,cred ca e foarte utila in casa
      noi avem imprimanta de ani de zile si nu stiu ce m-as face fara ea
      iar cea de la firma este intens utilizata ceea ce scurteaza mult din timp, dar si din banii dati in alta parte

      Apreciază

Parerea ta conteaza

