Ce fel de tamplarie din lemn stratificat sa alegem?


Stiu-stiu!

Incepe sa devina o obsesie chestia asta!

De cand ma tot gandesc la imbunatatirile pe care trebuie sa le facem la casa, am sentimentul ca lista creste foarte repede.

De fapt, nu doar lista creste, cat si costul final.

Initial, ma gandisem ca e bine sa mobilam restul de casa ramas liber. Pe urma am realizat ca urgentele sunt reprezentate de usi si geamuri care nu se inchid bine si nu sunt nici estetice.

Dupa ce am scris si rescris lista de „to do” si lista de „urgente”, am avut o revelatie.

Sa nu spun ca aceasta „revelatie” a fost in timpul noptii si drept urmare nu am mai reusit sa pun geana pe geana, nu?

Am inceput sa fac liste si adnotati in cap si nu vroiam sa adorm de teama sa nu uit ceva pana dimineata cand aveam sa notez totul pe hartie.

Despre ce este vorba?

Am inteles ca e vorba de o investitie.

Pentru ca sunt multe de facut (modernizat, schimbat, imbunatatit etc), e clar ca vorbim de o suma mare.

Fiind vorba de o suma mare, inseamna si o perioada de timp mai lunga.

Luand toate aceste lucruri si tragand linie e clar ca nu e cazul sa mai facem ceva similar multi-multi ani dupa aceea.

Deci, de ce nu am investi in ceea ce ne dorim de multa vreme?

De ce nu am schimba, in timp, aproape totul?

Noi suntem innebuniti dupa tot ce inseamna lemn. Atunci, de ce nu am schimba mobila?

Cand am realizat ca pana la mobila mai e destul timp….am inteles ca 1+1=……ei bine….urgentele o reprezinta usile si geamurile. Atunci, de ce nu am pune unele din lemn stratificat?

De ce lemn?

Lemnul stratificat se obtine cu ajutorul tehnologiei. Este de preferat pentru ca e compact, drept si rezista mai mult in timp. Sa nu mai spun ca e mai elegant 😉

Si uite asa am inceput sa caut si sa caut…..pe internet, printre prieteni, cunostinte…..

Noi avem doua usi exterioare asa ca m-am axat initial pe astfel de cautari. Sunt un pic mai pretentioasa cand e vorba de acest lucru si mi-am dat seama ca primul lucru pe care il vad oamenii cand vin la noi este exteriorul casei.

Desi nu sunt innebunita dupa usi cu geam, am inteles ca, totusi, sunt mai interesante acestea daca ar fi sa le aleg ca usi exterioare.

Stiu ca exista sisteme de protectie asa ca am inteles ca suntem in siguranta si asa (sisteme montate in usa, dar si contracte cu firme de paza si protectie).

E cam greu sa aleg pentru ca in mine se duce o lupta: usa dreapta, compacta sau usa cu design (asta insemnand cu geam)?

    sau             Usi lemn stratificat Holzertehnic

 

 

 

 

 

 

Un gând despre „Ce fel de tamplarie din lemn stratificat sa alegem?

  1. Nu cumpara de la holzertehnic , holze nume similare.
    am usile de interior executate de ei se desfac (crapa) si vopseaua aplicata se exfoliaza.

    Apreciază

Parerea ta conteaza

