Ati intrebat, incerc sa va raspund


M-ati intrebat despre luna noastra de miere.

A fost un urma cu 10 ani si am stat la un hotel care apartinea institutiei unde lucram la acea vreme asa ca nu va pot scrie despre el din motive evidente.

Pot insa sa va spun cum am procedat in alti ani cand am ales sa ne petrecem vacanta la mare, la Mamaia.

Recunosc ca Mamaia ramane statiunea mea de suflet si acolo dam fuga cand avem timp si dorim sa mergem pe plaja ori sa mancam ceva diferit 😉

De obicei, plecam din impuls. Ne trezeam dimineata si decideam sa urcam in masina si sa plecam unde vedeam cu ochii. Probabil ca de asta reusesc deja sa fac bagajele in timp extrem de scurt: obisnuita !

Au fost inca momente cand am actionat intr-un mod mai organizat, mai ales cand e vorba de vacante/mini-vacante in plin sezon. De cateva ori am folosit site-ul BookingExpert  pentru a rezerva locuri la Hotel BavariaBlu si la Hotel Fantasy Beach.

Nu e greu sa pleci din impuls, insa e greu sa gasesti cazare cand e sezon.

E si mai bine sa stii exact unde sa mergi ca sa eviti sa te ratacesti.

Cei mici s-au obisnuit si ei cu plecarile acestea intempestive si se amuza pe saturate.
Cred ca cel mai important lucru consta in faptul ca au ajuns si ei la acel punct cand pot discerne ce anume sa isi ia cu ei, ce e important si nu ne mai bat la cap ca au luat doar 100 de jucarii si lipseste taman jucaria cu numarul 101! Bine! Intelegeti ca am exagerat, dar era important sa prindeti ideea exact: nu mai fac scandal daca uita sa isi ia ceva.

Partea si mai important este ca au invatat ce inseamna lucruri de stricta necesitate.

E si foarte adevarat ca, de obicei, plecam cu x bagaje si ne intoarcem cu 2x asa ca e clar ca de ce avem nevoie de spatiu in portbagaj!

De ce preferam Mamaia?

Hm….poate fi nostalgia pentru ca acolo am fost in luna de miere.

…poate fi vorba de faptul ca acolo sunt multe locuri de vizitat dat fiind apropierea de Constanta.

….poate fi vorba ca e totusi centrul distractiei.

Dar un lucru e cert: nu mergem doar in Mamaia. Alegem si alte statiuni, iar in Mamaia mergem in cursul zilei sa mancam ori seara sa ne distram in parcurile de acolo.

Personal, imi place enorm sa ma plimb prin Mamaia, dar seara. Imi plac luminile si imi place mult ca simti „viata” cum trepideaza. Toata lumea iese la plimbare, toti sunt plini de energie…se simte veselia in aer si bucuria de a te elibera de stresul cotidian…

Nu stiu daca am reusit sa va raspund la intrebari si curiozitati, dar v-am avertizat de la inceput ca nu imi pot organiza prea mult ideile zilele acestea asa ca….momentan asta e….

4 gânduri despre „Ati intrebat, incerc sa va raspund

  1. Pe mine ma bate gandul sa merg cu piticul meu (4 ani) o saptamana la mare. As alege Mamaia din toate motivele pe care le-ai scris si tu, am insa o nedumerire legata de cazare. Am tot auzind persoane care se plangeau ca nu s-au putut odihni din cauza zgomotului de la restaurante/terase …Daca ar fi vorba doar de mine, nu prea m-ar deranja zgomotul. Dar la 4 ani daca nu se odihneste noaptea nu e prea amuzant …Voi cum rezolvati problema? Nu vreau nume de hoteluri, doar un indiciu dupa care sa incep sa caut …Multam

    Apreciază

    1. partea asta e dificila intr-adevar
      am avut insa inspiratia sa alegem camerele pe partea mai linistita a hotelurilor
      mai greu a fost cu „vecinii” care faceau zgomot cand reveneau in camere si nu aveau bun simt sa respecte orele de somn
      terasele si restaurantele se afla mai departe de hoteluri, nu sunt langa ele
      exista o zona unde sunt multe terase si restaurante,insa nu sunt toate asa aproape de hoteluri
      daca te duci direct, fara sa faci rezervare (desi este cu risc), poti cere sa vezi camerele inainte de a plati
      noi avem si noroc pentru ca cei mici pot dormi si pe zgomot ( ma rog, sa nu fie asa mare zgomotul) asa ca doar noi ne-am trezit cand ceilalti oaspeti faceau zgomote noaptea
      partea buna la hoteluri este ca au peretii destul de grosi si nu se aude din camere, doar de pe hol sau balcon

      Apreciază

      1. Aha …eu la ce povesti am auzit ma gandeam ca nu se poate dormi deloc de cat zgomot e! :)). Nu vreau chiar in buricul statiunii, oricum ne vom plimba peste tot. sa vad ce gasesc. Mersi pentru raspuns!

        Apreciază

Parerea ta conteaza

