Doar dragostea ta (Lisa Kleypas) – rezumat – serie Bow Street Runners, volum 1


Dincolo de titlu ( Doar dragostea ta) si de faptul ca aceasta carte este incadrata la genul romance, subiectul mi se pare interesant.

Recunosc ca am intuit dupa circa 100 de pagini care e adevarul, dar e si mai corect spus ca imaginatia mea mersese mult mai departe si credeam ca altii sunt complotistii.

Agentul cel mai bun de pe Bow Street, Grant Morgan, salveaza din apele inghetate ale Tamisei pe curtezana cea mai cunoscuta a Londrei, Vivian Duvall. Aceasta fusese sugrumata, dar supravietuise. Agentul a dus-o acasa la el pentru a o proteja de criminali, dar si pentru a afla cine erau acestia.

Mai multe lucruri impiedica desfasurarea anchetei: amnezia pacientei, dorinta de razbunare a lui Grant impotriva lui Vivien care il umilise in fata intregii societati londoneze, faptul ca nu se putea gasi nicio dovada lasata de asasin.

Dupa ce provoaca soarta ducand-o pe Vivien la o petrecere unde fusesera invitati toti fostii ei amanti, Grant realizeaza ca s-a indragostit de dusmanul lui: curtezana celebra.

De aici lucrurile se schimba radical si adevarul iese la iveala in pasi rapizi.

Asa cum am zis, eu am crezut ca altii sunt complotistii, dar nici ceea ce a reiesit nu e rau asa ca …..

 

Doar dragostea ta - Lisa Kleypas

A.D.

Un gând despre „Doar dragostea ta (Lisa Kleypas) – rezumat – serie Bow Street Runners, volum 1

Parerea ta conteaza

