Despre una, despre alta….


Zilele acestea am inceput sa fac ordine pe la subsolul casei. De fapt, nu e chiar subsol. E un fel de demisol.

Avem acolo 4 incaperi nefolosite. Cand zic nefolosite ma refer la faptul ca nu sunt aranjate, ca au nevoie de reparatii, dar si de ceva mobila.

Cred ca in iarna asta am trecut de la o idee la alta si de la un proiect la altul incat nici noi nu mai stim exact cum vom proceda pana la urma.

Din cele 4, cu siguranta 2 raman asa cum am zis de la inceput.

Camera cea mai mica va fi folosita pe post de camara. Am mare nevoie de un spatiu (de preferat unul uscat si ferit de umiditate) unde sa asez proviziile pentru iarna.

Camara este situata intr-o parte a unei bucatarii imense pe care nu am folosit-o deloc de cand ne-am mutat. De fapt, nici nu stiu daca o vom folosi pe post de bucatarie sau o vom transforma pana la urma in sala de sport. Pana acum 1 luna eram convinsa ca acolo va fi bucataria mare cu bar si o masa imensa. Acum insa……am schimba un pic planurile si am inceput sa ne gandim sa lasam parterul cum e si sa nu renuntam la comoditatea unei bucatarii apropiate de zona de somn. Din acest motiv spatiul mare de la demisol probabil ca il vom folosi ca sala de sport.

Adevarul este ca avem mare nevoie de un spatiu unde sa punem bicicleta si salteaua, dar si restul de obiecte pe care vreau sa le cumpar in aceasta vara.

Pentru ca vreau totusi sa am o camara, voi profita de faptul ca aceasta camera se afla imediat langa scari si nu inoportuneaza deloc accesul ori folosirea celeilalte camere pe post de sala de sport.

Momentan, in camera care va fi camara sunt depozitate tot felul de obiecte ( de la plase pentru geamurile de termopan, la burlane, de la centrala pe gaz pana la nivele laser , de la cutii cu scule pana la ghivece goale de flori, de la cutia cu bradul artificial pentru Craciun pana la saci de pamant pentru flori etc). Sincer, pe acestea nu stiu inca unde le vom pune, dar e sigur ca vreau sa le scot de acolo.

Vreau sa fac rafturi mari, rezistente, din lemn probabil pe care sa pun faina,orez, ulei, sare+condimente, conserve; detergent, tot felul de solutii pentru curatare….etc. Orice am nevoie pentru perioada iernii as prefera sa stea intr-un singur loc la care sa acces usor si rapid.

De multa vreme imi doresc sa am acest spatiu care sa fie cat mai practic si la indemana incat ma simt ca un copil care abia asteapta sa primeasca jucaria de la Mosu’ 😀

Stiu ca pare ceva infantil pentru unii, insa eu am ajuns ca, in acesti ultimi ani, sa descopar ce important e sa ai rezerve din orice ai nevoie, cat de bine e sa te iei dintr-un spatiu de depozitare tot ce ai nevoie.

Partea cea mai frumoasa e ca si cei mici pot si implicati sa faca cate ceva asa ca au ocazia sa devina mai responsabili si sa participe la organizarea lor.

In camara nu voi pune, insa, borcanele de dulceata, compoturile sau muraturile pentru ca acolo este foarte cald si riscam sa se strice. Pentru ele voi folosi tot incaperea de la demisol pe care am utilizat-o si anul trecut. Este un spatiu de unde am scos toate caloriferele si tevile si unde se mentine frigul toata iarna. Nu se face ger pentru ca e totul inchis, dar e suficient de rece incat sa se mentina in buna stare orice am pus la pastrare pentru iarna.

Inca nu stiu ce vom face cu celelalte 2 incaperi, dar mai avem timp sa ne gandim….si sa va povestesc si voua…

Parerea ta conteaza

