Prince of dreams (Lisa Kleypas) – rezumat – serie Stokehursts, volum 2


Completare: Intre timp, cartea a fost tradusa si la noi cu numele „Printul visurilor

 

Dupa ce am aflat cum reuseste Luke sa schimbe viata Tasiei si implicit a printului Nickolai, iar autoarea sugereaza deja subiectul urmatoarei carti aratandu-de viziune Tasiei in legatura cu Emma si alteta sa, recunosc ca am fost tare curioasa.

Este prima data cand caut o carte (si am cautat mult si bine) pentru ca mi-a fost starnita curiozitatea.

Eram curioasa sa inteleg cum poate un om acuzat de cinism, de violente inimaginabile, de rautate si cruzime sa se indragoteasca de o fetita de 13 ani si sa aibe atata rabdare incat sa teasa un fel de panza de paianjen pentru a putea obtine ce isi doreste.

Am fost tare curioasa si a durat ceva pana cand am gasit cartea in limba engleza.

Foarte interesanta evolutiei Emmei care devine o adevarata aparatoare a animalelor maltratate, intervenind in structura societatii londoneze si sustinand proiecte de lege intr-o epoca in care femeile abia erau luate in considerare.

Captivanta rabdarea lui Nicky si modul in care reuseste sa il convinga pe Luke si sa obtina ce doreste.

Modul in care cei doi ajung sa se inteleaga si sa se ajute unul pe celalalt este cel care mi-a dat de gandit: doi oameni indepedenti, aproape cinici din cauza singuratatii pe care o simteau in sufletele lor….Trecutul este greu de dus, dar important e cum reusesti sa mergi mai departe, nu?

Momentan, as zice ca e cartea mea preferata dintre toate datorita modului in care autoarea a reusit sa imbine trecutul cu prezentul, modul in care a reusit sa aduca in atentia cititorului misticismul rusesc…

In fine, mai bine sa cititi singuri cartea si sa va faceti propria  parere.

 

A.D.

Parerea ta conteaza

