Viata cu bune si mai putin bune – articol scris de E.N.A.


 

 

In urma cu vreo doi ani m-am hotarat sa merg in Germania la vara mea si sa incerc sa imi gasesc acolo de lucru. M-am plictisit de mentalitatea romaneasca si de faptul ca simteam ca nu imi folosesc la maxim capacitatile. Germana am facut in liceu, dar am aprofundat in timpul facutatii si pe timpul deplasarilor la firma-mama pentru traininguri si specializari, asa ca m-am gandit ca poate ar fi timpul sa ma mut de tot acolo.

Imi place Germania pentru ordinea si disciplina poporului german, pentru seriozitatea lor in tot ceea ce fac si pentru ca mie mi-au lasat impresia ca ei te judeca la justa ta valoare. Desi nu sunt un popor prea deschis, raman totusi un popor din fruntea Europei de la care ar trebui sa luam exemplu. Uite ce bine le merge lor ca au cancelar o femeie! Le duduie industria si pot dicta politicile pentru toata Europa.

Credeam ca o sa fie mai usor decat mi-a fost. Sigur, initial am venit pentru un post de business analyst, dar foarte repede am avansat datorita experientei acumulate in Romania. E drept, nici eu nu ma asteptam sa ma ridic asa repede. Dar ceea ce m-a dezamagit a fost ca vara-mea a imprumutat cam prea mult din gandirea lor si la cateva luni mi-a spus ca ar fi cazul sa imi gasesc un loc al meu. Mi s-a parut absurd, intrucat eu particpam la cheltuielile casei.

Totusi am un salariu bunicel si chiar daca imi este ruda, nu puteam sa abuzez de ospitalitatea ei. Am apelat la o agentie de imobiliare si in vreo 2 saptamani am gasit de inchiriat un apartament de doua camere, cu ajutorul unei agente dragute, care este acum iubita mea.

Apartamentul avea mobila moderna, dar simpla si eleganta. Mi se pare ca acest stil de mobila i se potriveste cel mai bine unui burlac- cel putin asa eram atunci. Baia era cam cat o jumatate de camera, deci destul de mare. Era echipata cu obiecte sanitare de calitate, dar cel mai mult mi-a placut designul lavoarului Sanotechnik, care era intr-adevar o piesa deosebita.

Acum ma gandesc sa renunt la apartament, caci la un an de relatie, iubita mea isi doreste sa ne luam o casa si sa ne casatorim. Si sigur, mai incolo vor veni copiii, care vor avea nevoie de spatiu.

Un gând despre „Viata cu bune si mai putin bune – articol scris de E.N.A.

Parerea ta conteaza

