Ce mai facem, ce mai zicem…


De doua zile sunt bolnava si zac in pat asa ca am avut noroc cu 2 lucruri:

1. aveam deja articole programate sa apara pe bloguri

2.am descoperit un nou blog ale carui articole m-au relaxat si m-au ajutat sa rezist la starile de somnolenta pe care le aveam.

Ce am patit?

Nu mai conteaza…Important e ca azi am reusit sa ma ridic din pat si sa fac cativa pasi. Sper sa imi revin pana vineri pentru ca am planificat un week-end grozav la Sighisoara, la festivalul medieval.

 

In prima zi nu am reusit deloc sa ma ridic si mai mult am zacut asa ca nu pot zice ca m-am apropiat de laptop sau de calculator.

A doua zi, de bine de rau, nu am mai zacut in ultimul hal si am reusit sa ma ridic un pic, sa ma concentrez mai mult de 10-15 la o discutie.

Cam atunci mi-a dat sotul laptopul in brate zicandu-mi: daca nici netul nu te ajuta….. 😛 Facea glume pe seama mea pentru ca, de cate ori am timp liber, sunt cu nasul in calculator 😉

Cum ziceam, am descoperit blogul theodorblog.eu.

Despre ce este vorba?

Pare a fi un blog generalist, cu teme variate care sunt abordate pe subiecte….

Pe mine m-au relaxat enorm si m-au ajutat pentru ca eram asa de adormita si ametita incat aveam nevoie sa ma concentrez la ceva.

Temele abordate sunt: Android, Auto,Cariera, Casa si gradina, Psihologie, Publicitate/Marketing, Sanatate/Alimentatie, Sfaturi, Sport, Stiati ca…, Tabu, Tech, Timp liber, Trup si suflet, Turism, Viata.

Destul de variat, nu?

Desi poate nu va asteptati de la mine, sa stiti ca cel mai mult mi-a placut articolul despre Mini. Aceasta este masina mea de suflet si mi-am dorit enorm sa imi cumpar una…pana zilele trecute cand am zis „pas”. Imi plac mult masinile moderne cu aspect clasic, iar Mini Cooper mi se pare masina ideala pentru mine. Dar am realizat (taman cand eram gata sa bat palma cu vanzatorul) ca nu e practica pentru ca am 2 copii, iar in spate nu sunt usi. In caz de accident, ar trebui trase scaunele din fata ca sa poata iesi. Asa ca am renuntat si am cautat altceva.

Una peste alta, articolul despre Mini Cooper este interesant, la fel si cel despre Turnul Eiffel.

Merita sa fii bolnav ca sa descoperi  bloguri noi? Sa descoperi da, sa fii bolnav ba!

5 gânduri despre „Ce mai facem, ce mai zicem…

    1. sa fie
      nu am reusit sa plecam pt ca s-au imbolnavit si copiii 😦
      marti aducem cainele ciobanesc acasa (a fost la ferma pana acum si a trebuit operat asa ca am decis sa il tinem 2 sapt acasa pana se recupereaza si il pot supraveghea), cred ca abia spre finalul sapt acesteia reusim sa ne urnim si noi sa ne plimbam un pic prin tara 😉

      Apreciază

        1. oh,cand am zis „tara” ma refeream sa plecam prin tara, nu la tara 😉
          daca vrem sa mergem la tara, noi mergem la ferma sotului asa ca acolo avem destule de vazut
          vreau sa calatoresc un pic cu cei mici sa ne bucuram de vacanta in 3 pana cand poate sa ni se alature si sotul 🙂

          Apreciază

Parerea ta conteaza

