Ce mai zicem, ce mai facem…


In urma cu ceva timp am primit spre testare doua produse pentru copii de la mamimo.ro asa ca am inceput sa studiez un pic site-ul sa vad despre ce este vorba mai ales ca a fost prima colaborare cu ei.

Ma uitam cu multa curiozitate la produsele pentru tinerele mamici aducandu-mi aminte cu ce disperare luptam eu sa tin sub control vergeturile si crapaturile pielii pe masura ce avansau sarcinile….Ma gandeam ca mi-ar fi prins bine un astfel de site cu produse dedicate mamicilor tinere care si asa au multe cheltuieli pe perioada celor 9 luni, dar mai ales dupa aceea…Mi-am dat seama ca mi-ar fi prins bine mai ales pentru ca raportul pret – calitate mi se pare excelent.

Bine-nteles ca nu m-am putut abtine si m-am uitat si pe pagina cu produse pentru copii. Ma refer la pagina de remedii. Mi-am adus aminte de zonele rosii create de scutece si urina, mi-am adus aminte ca nu mai stiam ce sa incerc…pana cand am inteles ca produsele din plante sunt excelente si natura ne ofera exact ce avem nevoie…La Daria a functionat crema de galbenele. Si acum am 2 cutii in dulapul din baie …nu mai e cazul sa aibe astfel  de probleme , insa galbenelele sunt utile pentru multe iritatii, iar obisnuinta este mai puternica decat delasarea….Asta e….dupa atatia ani de cand copiii au intrat in viata noastra…nu ma pot dezobisnui deloc de ceea ce am invatat cu greu in primele luni ca mamica 😉

M-am bucurat enorm sa descopar si o pagina cu cateva carti frumoase pentru copilasii de 1-3 anisori care noua ne-au placut enorm cand erau mici copiii mei.

In fine, am studiat un pic site-ul si nu m-am putut abtine sa nu scriu despre el si aici….poate e de vina melancolia, poate e pentru ca in cateva luni vom avea inca un membru in familie (cumnata mea e insarcinata)…..

Parerea ta conteaza

