Din noua despre casa


Da, asa am scris: din nou despre casa…mai exact despre bucatarie.

Uneori ma gandesc ca avem fie prea mult timp liber (desi stiu ca nu e adevarat,dar asa e sentimentul pe  care il am), fie o casa prea mare care ne da posibilitatea sa jonglam cu mai multe idei.

Sa o iau cu inceputul. Bucataria a fost conceputa sa existe la demisol. De fapt, sunt doua spatii destinate a fi bucatarii. Ambele se afla la demisol.

Unul dintre spatii il folosim ca zona de depozitare pentru borcanele pregatite pentru iarna (dulceata, compot, muraturi, varza etc).Acesta va ramane cu aceeasi destinatie doar ca vom crea rafturi mai mari si mai rezistente, dar si cu un aspect placut.

Celalalt spatiu este mult mai mare si am mai povestit despre el: se preteaza a fi transformat in zona de gatit+ bar, zona de luat masa. Exista si o camara luminata in incinta acestui spatiu (pacat ca nu are si fereastra pentru ca nu voi putea muta aici borcanele si butoaiele pentru iarna din cauza aerisirii).

Aici deja visam eu cum sa amenajez bucataria si deja faceam masuratori.

Dar il stiti pe sotul meu care are o multime de idei, nu?

Mereu ii vine alta idee si ma abate de la drumul ales. Mereu schimba ceva ….

Ei bine, ultima idee ar fi urmatoarea: de ce nu am schimba destinatia intregii case?!?

Cu alte cuvinte, pentru ca exista deja doua intrari, de ce nu am crea spatii individuale?!?

Intru-cat ne gandim ce sa le oferim copiilor cand vor fi mari si vor dori sa isi intemeieze propriile familii, sotul a propus sa le oferim fiecaruia dintre copii cate un etaj: sa transforma etajul=mansarda intr-un apartament cu mai multe camere, baie si bucatarie (asta inseamna ca, in afara de baie, e nevoie de „remodelarea” intregului nivel) , respectiv sa cream o bucatarie la parter pentru apartamentul deja existent.

Asadar……sa imi vina sa il strang de gat ori sa il felicit?!?

Demisolul ar urma sa fie folosit ca spatiu comun pentru familii in cazul in care doresc sa ia mesele impreuna, cand se reunesc toti membrii familiilor…..Iar spatiu dintre cele doua „bucatarii” de la demisol (da, exista inca o camera acolo) sa fie transformat asa cum am propus eu de prima data in camera de joaca pentru copii.

Si uite cum iar imi da ideile peste cap, sa nu mai zic de masuratori….

Acum pot zice ca tot e bine ca nu ne apucam anul acesta de demisol altfel am fi riscat sa renuntam la eventualii bani investiti pentru a ne adapta la noile idei.

In fine, pana cand ajungem in 2015 si ne hotaram care e forma finala a casei, respectiv a etajelor sale, mai e ceva timp asa ca eu adun in continuare idei, linkuri de la site-uri care mi se par interesante si care ma ajuta sa imi fac o idee despre ce ar merge la noi acasa (Daca si tu esti interesat/a de acest lucru sa stii ca pe vanzarimobilier.ro gasesti mobila de bucatarie ).

Adevarul este ca nu ma pot plange ca ma plictisesc alaturi de sotul meu 😀

 

Parerea ta conteaza

