Aventuri de vara….


A venit vara si o data cu ea vacanta e in plina desfasurare.

Pentru ca nu am reusit inca sa ne facem timp sa plecam in vacanta, am decis sa ne rasfatam pe plan local in diverse spatii interesante dedicate copiilor.

Pentru inceput am decis sa avem incredere in Daria si sa o inscriem la cursurile de echitatie ca tot de bate la cap de cand era de 5 ani…A fost greu de luat aceasta decizie pentru ca ni se pare ca e inca mica si trecerea de la ponei la cai ni se parea imensa….

Pana la urma…..am zis: ” hai sa incercam si sa vedem”…

Antrenoarea Dariei a lucrat la Clubul Steaua aproape toata viata ocupandu-se exclusiv de copii ceea ce se vede imediat pentru ca cei mici se ataseaza rapid de Neli. Este mica de statura, cu o alura dreapta, semeata care te uimeste, insa are o voce puternica, autoritara…

Ma amuza ca mereu vorbeste cu caii, iar ei par ca ii raspund. Spre exemplu, ieri a certat un cal pentru ca intinsese botul sa apuce sapca lui Andrei….l-a certat, i-a dat o palma peste bot (cu blandete) si calul….. a scos limba la ea 🙂

Intru-cat Daria nu se teme deloc de cai lectia a inceput imediat si, dupa 2 ture in jurul padocului, au inceput exercitiile de echilibristica cum le numesc eu. Initial, am fost atat de socata ca abia reuseam sa scot un sunet. Apoi am inteles ca e in siguranta copilul si m-am calmat, dar tot nu m-am miscat de langa gard si stateam cu sufletul la gura.

In a treia zi, Andrei a decis sa incerce si el. M-am bucurat intr-un fel pentru ca el e refractar la tot ce e nou, dar m-am speriat pentru ca nu stiam daca e atat de cuminte incat sa o asculte pe antrenoare. Dat fiind ca el avea emotii si e si mic, antrenoarea a decis ca prima lectie sa fie doar plimbare. L-a intrebat de mai multe ori daca e pregatit pentru exercitii, dar el a refuzat si ea nu a vrut sa il forteze…Dupa lectie, Neli mi-a sugerat (extrem de delicat si discret) sa incerc sa stau departe de ei cand se afla Andrei pe cal pentru ca pare genul de copil care se simte in largul lui cand e doar cu profesorul/invatatoarea/antrenoarea….Bun…..data viitoare voi incerca sa ma plimb pe la ferma de animale cat dureaza sedinta lui Andrei sa vedem daca functioneaza asa…

Alta aventura de vara a fost acceptarea unor invitatii la petreceri pentru copii. Copiii unor foste colege sunt nascuti in luna iulie asa ca am participat la cateva petreceri interesante dat fiind ca ele sunt adeptele folosirii animatorilor. La un moment dat aveam impresia ca trecem de la o petrecere la alta …. o veselie continua…Cred ca am ajuns si sa ii cunosc pe animatori pentru ca toate trei au apelat la aceeasi animatori petreceri de la www.clubuldisney.ro asa ca incepusem sa ii salut de cum ii vedeam ca apareau in sala 😀

Va dati seama cum e sa participi la 5 petreceri una dupa alta? Pff…..eu epuizata fara a face mare lucru, copiii entuziasmati ca s-au imprietenit si se regaseau la aproape toate petrecerile cam in acelasi format….

Mai avem de facut inca un pas spre alta aventura in vara aceasta: cursurile de inot…Am decis sa caut ceva mai aproape de casa si am in vedere 2 cluburi….dar voi lua o decizie concreta dupa ce ne intoarcem din vacanta 🙂

Parerea ta conteaza

