Si am facut-o si pe asta…..


De 3 saptamani sotul este ocupat cu ridicarea unei hale si a unei casute pe post de birou+camera.

V-am mai povestit despre proiectul lui si va spuneam ca imi doream tare mult sa ajung si eu sa le vad. Pana saptamana trecuta vazusem doar poze pentru ca sotul avea grija sa imi arate in fiecare seara care e stadiul lucrarilor si reuseam sa rupem cateva minute sa discutam despre acest lucru inainte sa cada lat si sa adoarma.

Saptamana trecuta am dat o fuga pana acolo impreuna cu cei mici imediat dupa cursul de echitatie. Am ramas impresionata. Din fotografii nu iti dai seama cat de mare e hala ori cat de dragalasa iese casuta.

Hala este construita astfel incat sa poata fi transformata (daca va fi cazul) intr-o vila.

Casuta este conceputa a fi extrem de practica: birou cu o mica bucatarioara, camera cu dus si toaleta.

Pentru ca este prima data (asa  cum am spus si data trecuta) cand nu particip activ la un proiect de-al sotului, am decis sa schimb placa si sa ii fac un cadou….asa….ca de casa noua 😀

Stiu-stiu! Poate pentru unii suna aiurea, dar cine ma cunoaste stie clar cum gandesc!

Asa ca am inceput sa caut produse pentru casa luand ca baza sa fie totul practic, util, sa nu ocupe mult spatiu. Intru-cat nu e conceputa ca o casa de locuit ci doar ca un birou pentru intalniri de afaceri, cu o camera de odihna/dus inainte de a veni acasa de pe camp, nici lucrurile din interior nu trebuie sa fie mari, nu trebuie sa ocupe mult spatiu.

Asa cum bine ma cunoasteti deja, am si trecut la fapte si am comandat un adevarat cadou: un mini-aragaz (cu doua ochiuri) care merge pe gaz, un set de farfurii din portelan si canute (albe cu cateva dungi negre), un set de tacamuri complet, un set de tigai, oliviera, set de spatule, set de cutite……si inca cateva alte lucruri. A fost prima data dupa multa vreme cand l-am vazut pe sotul meu atat de entuziasmat sa primeasca un cadou. Mi-a facut o reala placere sa ii fac aceasta surpriza (comanda a ajuns in 2 zile) si acum incerc sa completez restul.

Mai am de cumparat un mini-frigider (am vazut deja unul care are clasa A+ ), doua seturi de lenjerii de pat (nu, nu e vorba de lenjerii pat horeca care sunt specifice hotelurilor si pensiunilor – dar ceva de aceeasi calitate caut si eu), prosoape, fete de masa, seturi pentru baie….

Acum sunt in plina „cercetare” cum o numesc cei mici asa ca va trebui sa asteptati pana cand stabilesc runda a doua de cumparaturi. Promit ca data viitoare postez si fotografii cu casuta, dar momentan nu sunt descarcate pe calculator.

Parerea ta conteaza

