Ursa


V-am povestit ca timp de o saptamana a stat la noi Ursa, cainele nostru ciobanesc carpatin, care a fost operata. De obicei, sta la ferma, insa dupa o saptamana de convalescenta la clinica veterinara, a mai stat inca o saptamana la noi pana cand medicul i-a scos si firele de la operatie.

Am crescut-o de la 2 luni, insa nu am vazut-o de un an.

Ne-a recunoscut imediat si am descoperit ca a devenit extrem de posesiva: pe soacra mea a tolerat-o fix cat eram noi cu ea ori cand primea ceva de mancare, in rest a latrat-o de cate ori iesea din casa; pe Bijoux la pus la respect si l-a invatat sa nu ne mai muste, iar pe vecini……ei bine, nu au indraznit sa se apropie prea mult de proprietatea noastra…..

IMG_2749 IMG_2750 IMG_2752

Parerea ta conteaza

