We are back!!!


Ne-am intors!!!!

A fost tare bine in vacanta! Ne-am simtit extraordinar de bine si am avut parte de multe surprize interesante.

Am strabatut Oltenia, Banat, Hateg, Mures, Brasov si inapoi in Muntenia.

Intru-cat am decis sa mergem cu masina mea, am avut mare grija la numarul de bagaje.

Au fost avantaje si dezavantaje din acest motiv.

Avantaje: am invatat sa iau la noi strictul necesar. Cu alte cuvinte nu am mai luat haine cu duiumul (a se intelege: nu am luat sifonierele cu noi!).

Copiii au invatat sa isi ia strict cate un ghiozdanel cu jucarii. Acesta a fost de departe cel mai bun lucru pentru ca, de obicei, isi iau cu ei o gramada de jucarii de care uita si isi aduc aminte abia cand ne intoarcem.

Dezavantaje: tocmai spatiul mic pune probleme pentru ca asta inseamna ca nu avem loc pentru multe lucruri. Pentru copii acesta a fost un dezavantaj, pentru sotul meu a fost un avantaj: nu au putut cere multe jucarii noi pentru ca raspunsul (sotului) era invariabil acelasi: nu e spatiu in masina!

Deh! Avea si el o grija: mereu ne intorceam din vacanta cu o valiza plina de jucarii! Unde sa le mai puna in camerele lor suprasaturate de atatea jucarii, jocuri si carti?

E si foarte adevarat ca cei mici au luat o decizie din acest motiv (banuiesc ca vor sa ii dea o lectie lui tati): ne-am intors acasa la ora 17 si acum e ora 19 …ce fac copiii? S-au apucat sa isi adune toate jucariile din camere! (e pe bune! voi face cateva fotografii demonstrative)  si m-au rugat sa le duc pe toate la etaj pana se intoarce tati de la ferma (el a plecat imediat acolo sa verifice situatia). Cand se va intoarce tati, copiii vor sa ii spuna ca acum au camerele libere pentru noi jucarii 😀

(NU! Nu i-am invatat eu! Recunosc ca si eu sunt surprinsa, dar nu complet! Ma distreaza si abia astept sa vad reactia lui tati!)

Revenind la bagajele noastre….de obicei, iau la noi o mica gentuta cu multe medicamente pentru orice fel de situatie. Bine-nteles ca nu e nevoie de toate,dar asa imi facusem obiceiul inca de cand era Daria bebelus: sa plec cu toata farmacia dupa mine. La sfatul unei prietene, am decis sa iau doar cateva produse naturiste care sa acopere cat mai multe posibile probleme care sunt inerente, de genul durere in capul pieptului, febra, cai nazale infundate, julituri etc.

Asa ca am reusit sa plecam cu bagaje la nivel minim, sa ne intoarcem cu cateva lucruri in plus….dar cu multe amintiri placute si mai ales odihniti 😀

Voi reveni treptat cu articole detaliate!

Parerea ta conteaza

