Bijoux


De cand Iris a murit si ne-a lasat tristi si fara ganduri prea bune despre vecini (nu ca am fi fost altfel pana atunci, dar acela a fost ….), Bijoux e cel care ne atrage atentia in continuu …..

E clar ca se simte singur si are tot felul de reactii care ne uimesc….Uneori se joaca, alteori sta pur si simplu si refuza sa manance…

De ceva vreme a inceput sa ii placa sa fuga din curte….Cauta orice portita de scapare si se duce sa se plimbe…Degeaba fugim dupa el, degeaba il strigam…Nu aude!

Dar se intoarce singur dupa un timp…sa manance, sa bea apa, sa stea langa copii, sa doarma…

Ieri a fost punctul culminant…Dimineata cand am iesit sa ii dau mancarea, l-am vazut pe drum langa poarta. M-am dus sa ii deschid si ….el a rupt-o la fuga.

Dupa 5 minute…..m-am trezit cu 3 caini in curte care venisera….la masa! Iar Bijoux era tare mandru de el!

La pranz aceeasi chestie: am gasit inca 2 caini in curte cu Bijoux pazindu-i fericit nevoie mare!

De cand este un vagabond (si ce fericit e de chestia asta), arata de parca ar fi ….cel mai jegos si mai urat caine de pe lume.

Serios!

E plin de scaieti, de tot felul de paie, de noroi…Nu mai sta nici sa il perii, nici sa il tund.

Asa ca….acum caut o clinica veterinara unde sa il spele, sa il tunda, sa il aduca la….civilizatie…Pentru cat timp? Nu stiu! Dar e clar ca are nevoie mare de o baie….

Sotul e cel mai hotarat dintre noi si ma tot bate la cap sa caut o clinica unde sa il ducem si sa ii dea din nou o forma de caine, nu de oaie 😀

Asa am inceput sa caut pe net site-urile de-ale clinicilor veterinare din apropiere. In fine, ce sa spun…..nu am realizat ca exista atat de multe clinici veterinare in jurul nostru, dar nici nu mi-am imaginat ca exista atatea in tara (e simplu sa dai cautare pe google dupa cuvinte cheie de genul: clinica veterinara, clinica veterinara Bucuresti, clinica veterinara Suceava , clinica veterinara salon caini etc).

Acum…sa ne intelegem……prefer o clinica care are de toate cum s-ar zice: adica….daca tot fac un drum cu nebunul asta al nostru macar sa il duc si la tratament „cosmetic” cum il numeste sotul, dar si o verificare de rutina, nu?

Dintre toti, Daria e cea mai fericita: ea abia asteapta sa vada cum e in interiorul unui salon pentru caini. Andrei deja comenteaza ca e timpul sa „cumparam o baie numai pentru Bijoux”….Eu zic ca nu am innebunit (inca) asa ca ma astept (1) sa coste pe masura; (2) sa nu dureze mult noul aspect; (3) sa il conving pe sot sa aibe rabdare pana schimbam gardul si Bijoux nu va mai putea fugi.

Sotul e de parere ca e bine pentru Bijoux sa isi mai faca de cap si ca, dupa ce va fi gata gardul, ar fi bine sa il mai lasam sa iasa si sa isi vada de ale lui….

Sa traim si sa vedem, nu?

Parerea ta conteaza

