Sunteti asigurati?


De ceva vreme, sa nu zic de cativa ani, ma bate gandul sa fac o asigurare pentru copii.

Despre asigurari pentru masina stim deja destul de multe. Acum astept sa vad ce se mai schimba pentru ca, din cate am citit, deja este in lucru alt sistem de asigurari RCA. Mi se pare corect sa se ia in calcul vechimea soferului, dar nu mi se pare corect daca stau sa ma gandesc cati soferi de varsta a 3-a (sa nu zic ca as considera ca exista „varsta a 4-a) am vazut la volan.

Imi aduc de batranul in baston care abia se misca si mergea in papuci de casa, dar venise la politie pentru a-si reinnoi permisul si ca sa afle ce pasi trebuie urmati pentru a inmatricula masina pe care tocmai o cumparase.ABIA reusea sa vorbeasca normal (sa nu mai spun cat mirosea a urina!)

Pentru ei as institui mai degraba un test, un nou examen auto, iar in privinta asigurarilor…..ei bine, as stabili un plafon mai ridicat! Consider ca reprezinta chiar o problema grava pentru ceilalti participanti la trafic si nu ma refer doar la soferi, ci si la pietoni.

In fine, revenind la discutia despre asigurari si inmatricularea masinii….imi aduc aminte ca am avut parte de cateva peripetii in vara. Pentru ca stiam deja ce acte imi trebuie, am pregatit dosarul cu o seara inainte. Bine-nteles ca am uitat de….asigurare! Apropo’ stiati ca acum se poate face si asigurare online? Eu nu stiam la acea vreme asa ca am pierdut timp pretios a doua zi.

Asigurari online

In afara de asigurarea obligatorie pentru masina, exista si asigurarea pentru casa. Adevarul este ca e un lucru benefic pentru proprietari. Ma gandesc la bietii oameni care au ramas fara case dupa inundatii, la cei care au fost afectati de cutremur in ’77 (va dati seama ce bine era daca aveau asigurare, de fapt daca exista la acea vreme acest sistem?!?)

Cand pleci din tara exista si asigurare de calatorii. Exista si asigurare de malpraxis pentru profesiile supuse unor potentiale probleme.

Dar nu multi sunt cei care se gandesc la asigurarile pentru copii. De cativa ani ma tot gandesc la acest lucru. Am tot studiat oferta de pe piata si inca nu stiu ce sa aleg si in ce directie sa o iau. Anul acesta vreau sa schimb un pic lucrurile si sa trec la fapte pentru ca timpul trece si as prefera sa ma asigur ca suntem acoperiti in cazul in care se intampla ceva.

Voi aveti asigurare pentru copii?

Parerea ta conteaza

