Dar de blog – carti!!!!!!!!!!!


M-am gandit sa va fac o surpriza si sa va ofer cateva carti frumoase scrise de autori deja cunoscuti care mie una mi-au placut enorm:

– „Si dupa…” de Guillaume Muso (recenzie aici)

– „Salveaza-ma” de Guillaume Muso (recenzie aici)

– „Menajeria lui Jamrach” de Carol Birch

– „Ultima mea ducesa”de Daisy Goodwyn (recenzie aici)

– „Intalnire cu Viata” de Cecelia Ahern (recenzie aici )

– „Suflete pereche” de Cecelia Ahern (recenzie aici)

 

IMG_3195

Suna tentant?

Sper ca da 😉

Ce trebuie sa faceti?

1. Dati like la pagina fb a blogului si lasati la comentarii id-ul si linkul

2. Lasati un comentariu prin care sa spuneti pe care vreti sa o cititi prima si de ce.

Va fi un singur castigator asa ca veti avea ce citi in drum spre scoala, facultate, serviciu fie ca sunteti in masina, tramvai, metrou etc 🙂

Concursul dureaza de azi 13 septembrie pana miercuri, 17 septembrie. Joi, pe 18 septembrie, voi efectua tragerea la sorti cu ajutorul random.

Bafta!

41 de gânduri despre „Dar de blog – carti!!!!!!!!!!!

  1. Multumim pentru concurs! 🙂
    ID-ul meu de facebook este Cătălina Mellark . Am dat like paginii si share concursului: https://www.facebook.com/catalina.bulei/posts/309554949216433
    Cred ca prima data as citi Suflete pereche, deoarece am citit-o in engleza si ABIA ASTEPT sa o citesc si in limba romana!! Este o carte extraordinara, care te marcheaza prin povestea sa. Dar, ca sa fiu sincera, probabil m-as apuca totodata si de Vei fi acolo? de Guillaume Musso. Am citit de la acest autor Chemarea ingerului si mi-a placut mult 🙂

    Apreciază

  2. Ma tenteaza toate cartile in aceeasi masura si pentru ca ne plac povestile am sa vaspun si eu o poveste adevarata.O femeie sarmana si sotul ei stateau linga plita si ascultau vantul napraznic,era iarna si-si plangeau cel de al cincilea copil inmormantat.Dumnezeu fusese generos,le daduse copii dar nici unul nu traise mult.La un moment dat barbatul o intreba pe femeie:Ai auzit si tu?Se aude plansul unui copil…Femeia ii raspunse:Aici,in marginea satului,langa padure,cum sa fie un copil?Dar barbatul nu avea stare asa ca se imbraca si iesi afara si intradevar,un copil mic plangea.Se lasase inserarea dar omul hotarat incepu sa-l caute in padure si-l gasi.Era un bebelus dolofan,de aproximativ 8 luni,bine infofolit intr-o blana.Barbatul il lua in brate si se indrepta spre casa si in timp ce mergea i se paru ca o umbra se indeparteza.Ajus acasa omul isi intreba nevasta:Il luam femeie?iar ea raspunse:Il luam barbate,daca asta-i vrerea Domnului.Dupa ce-l desfasara nu mica le fu mirarea cand constatara ca bebelusul, nu numai ca era o frumusete dar era infasat in scutece brodate si avea si o punga de galbeni alaturi.Cu galbenii din punga si-au cumparat pamant,dar nu aceata a fost miracolul adus de bebelus in viata lor,titi pruncii pe care i-a nascut femeia au trait.Este povestea strabunicului meu,un om pe care nu l-am cunoscut dar toti spuneau ca a fost un barbat cat un brad,bland si drept.

    Apreciază

  3. Felicitari pentru concurs. Titlurile tale m-au ispitit. De Cecelia Ahern am citit doar o carte si mi-a placut, insa de Guillame Muso deocamdata nimic. Probabil as incepe “Si dupa…”, mai ales ca are si prezentare facuta de tine si se simte ca te-a impresionat.

    Pe fb ma gasesti ca si Dragan Milica
    Am distribuit pe perete concursul, dar din pacate nu am reusit sa si iti pot atasa si link. https://www.facebook.com/d.milica.7 Sper sa te ajute in acest moment metoda aleasa de mine.

    Succes in continuare.

    Apreciază

  4. singura carte de Musso pe care nu am citit-o este si dupa… deci cu aceasta as incepe.Musso e un scriitor pe care l-as putea citi in orice moment. Cartile lui sunt ca o vraja care ma invaluie si de care e imposibil sa scap.Cand il citesc pe Musso simt ca plutesc in nori , uit de tot ce ma inconjoara.
    fb Gaviota Gavi

    Apreciază

  5. am dat like pe Fb ( nici nu stiam ca ai pagina acolo,ca as fi dat mai de mult) 🙂
    as incepe cu Ultima mea ducesa. Recenzia ta m-a facut curioasa. ( daca am noroc sa cistig, fingers crossed, am adresa de Rom und ele-as putea primi 🙂 )

    Apreciază


  6. Am dat like cu numele Maria-Laura Claflin
    Dintre toate cărțile acestea frumoase, eu aș citi prima oară „Suflete pereche” de Cecelia Ahern. De fapt, aș reciti-o, pentru că am citit-o deja în engleză și a devenit rapid una din preferatele mele. Mulțumim enorm pentru concurs! 🙂

    Apreciază

  7. Buna! Ia uite ce concurs interesant, orice cu carti ma intereseaza enorm.

    Am dat like la pagina ta cu acelasi nume ca si aici – Alexandra Ali

    Cat despre cartea cu care as incepe lectura din cele oferite de tine, cred ca oricare carte de Musso. Nu stiu cum se face ca pana in prezent nu am reusit sa citesc nimic de el, desi tot figura pe lista mea lectura.

    Apreciază

  8. Cum si slabiciunea mea sunt cartile(ca si tine :D),ravnesc si eu la aceste carti.Multumim pentru generozitate!
    Eu imi doresc sa citesc „Intalnire cu viata” sau „Suflete pereche”,pt ca de mult timp imi doresc sa-i citesc cartile Ceceliei Ahern.
    Week-end placut in continuare!

    Apreciază

  9. Am si eu cateva carti de-ale lui Musso,le pusesem atunci pe blog,impreuna cu cea ce a ajuns la tine,la un give away,ca nu-mi mai incap in biblioteca,dar nu s-a aratat nimeni interesat,la mine trebuia doar sa zica cine ce voia.E drept ca is in franceza si engleza cartile mele,da’ tot nu stiu de ce nu si-au gasit toate cate un doritor.
    Poate sa mai fac asta vreodata,sau poate sa le duc pur si simplu la anticariatul din oras,e mai simplu.
    Weekend placut! 🙂

    Apreciază

Parerea ta conteaza

