Patimile iubirii – Stephanie Laurens (rezumat) – Cynster serie, book 17 (Cynster trilogy, book 1)

Acesta este primul volum dintr-o serie de 3, urmata de inca 2 romane care completeaza si finalizeaza colectia de carti dedicata familiei Cyster. Din pacate, la noi in tara nu a fost tradusa decat aceasta serie, insa exista inca 16 carti din seria dedicata familiei Cyster , plus alte serii de romane dedicate altor familii nobile engleze. Aici gasiti lista completa a cartilor scrise de Stephanie Laurens.

„Patimile iubirii” este cartea in care descoperim ca cineva doreste sa rapeasca una dintre fetele Cyster, oricare din ele, si face tot posibilul ca sa reuseasca. Nu aflam identitatea rapitorului decat in al treilea volum asa ca mai bine va concentrati la detalii ca sa incercati sa ghiciti cine e in spatele acestor actiuni.

Tot ce aflam este ca un nobil scotian este obligat de mama lui sa intreprinda aceste actiuni in schimbul unui pocal. Heather,  fata cea mai mare a familiei Cyster, este  rapita in timp ce pleca de la o petrecere. Din intamplare, la acest lucru abominabil asista dusmanul ei, Breckenridge, care decide sa porneasca in urmarirea rapitorilor. Inca din prima noapte reuseste sa ajunga la fata, insa Heather il convinge ca trebuie sa ramana alaturi de rapitori pentru a descoperi cine si de ce actiona in acel mod, de ce nobilul care pusese la cale rapirea ceruse expres ca fata sa fie bine ingrijita si sa fie insotita de o camerista astfel incat sa nu ii fie patata reputatia.

Dand dovada de multa inteligenta, Breckenridge reuseste sa se deghizeze astfel incat sa nu dea de banuit niciunui rapitor. Ajungi la Gretna, Breckenridge o convinge sa fuga cu el ca sa scape de nobilul scotian care pusese la cale totul. Acesta, insa, este un vanator experimentat, obisnuit sa ia urma oricarui „vanat” asa ca ii urmareste de la distanta.

Cu toate ca este vorba de o persoana care a pus la cale rapirea unei fete nevinovate, nu pot sa nu admir modul in care autoarea ne determina sa intelegem ca el nu face acest lucru cu placere ducandu-ne treptat spre ideea ca acest om sufera enorm, merge sub deviza ca onoarea e mai presus de orice, dar sa apreciem faptul ca are grija sa nu li se intample nimic celor doi fugari.

E o carte interesanta despre o familie imensa, o dinastie, si as zice eu care merita citita. Daca aveti ocazia sa gasiti si prima serie cred ca ar fi si mai interesant. Eu sper sa reusesc sa citesc si acele carti pentru ca mi se pare ca aceasta autoare a reusit sa impleteasca mai multe actiuni si personaje intr-un mod remarcabil.

A.D.

Parerea ta conteaza

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: