Curiozitatea….e mare!


Spre deosebire de mine, sotul meu are prieteni din mai multe cercuri sociale. Unul dintre prietenii lui este pasionat de pariuri.

Recunosc  faptul ca nu stiu despre ce este vorba. Ultima data cand am jucat la vreun joc de acest gen eram intr-o tabara si abia am reusit sa ma urnesc de langa aparatul respectiv. Eram asa de concentrata si disperata sa castig maruntisul introdus in aparat, incat a durat cateva zile pana am reusit sa ma „rup” de acolo.

Cu „maturitatea” de acum inteleg ceea ce mi-a explicat sotul : e bine sa alegi jocurile unde poti sa selectezi si sa discerni decat cele bazate pe noroc. Adevarul este ca, tot citind carti despre nobilii englezi, am inceput sa inteleg ca e in firea omului (mai ales a barbatilor) sa parieze si sa joace atunci cand simt nevoia de ceva diferit. Am inteles din acele carti si ca ar fi ideal sa alegi acele jocuri care au nevoie de decizii inteligente decat sa te bazezi pe hazard.

Nu ma pricep sa pariez asa ca nu as putea sa scriu despre acest lucru, dar stiu ca exista case de pariat online asa ca nu e necesar (adica nu e musai) sa mergeti in oras si sa cautati localurile respective. Marian, prietenul sotului meu, prefera sa joace  pariuri online Unibet

Multumita lui am inteles ca exista un ghid care sa ii ajute pe incepatori sa parieze online. Pasii sunt explicati in detaliu si insotiti de imagini: intai iti faci cont pe site, te inregistrezi; apoi apare o fereastra de depunere (scrii suma pe care o pariezi si selectezi ceea ce te intereseaza).

Marian ne povestea la un moment dat cum a invatat sa parieze si sa alegea in mod inteligent „cursa” cum o numeste el. Recunosc faptul ca nu avusesem curaj sa il intreb prea multe, dar, dupa ce ne-am imprietenit la nunta la care am participat toti in vara, am fost prea curioasa ca sa rezist 😀

Din ce ne povesteste el, este important sa alegi ceea ce vrei, sa nu te hazardezi sa pariezi in stanga si in dreapta. Cu alte cuvinte sa alegi bataliile in functie de cunostintele tale in acel domeniu, de norocul pe care simti ca il ai sau nu (ca orice parior care se respecta si Marian simte ca are nevoie de noroc in momentele cheie), de banii pe care esti dispus sa ii pariezi.

Nu stiu daca m-ar tenta, dar momentan e suficient sa il vad pe el cum se agita si cum traieste intens fiecare moment pana cand se incheie „batalia”. Pentru mine e destul de amuzant, pentru Ela, sotia lui, nu prea e asa.

Imi aduc aminte de adrenalina pe care o simteam cand jucam la acel aparat (in urma cu atatia ani), dar realizez ca e important sa selectezi cu cap jocurile pe care pariezi. Inteleg si argumentele lui Marian referitoare la faptul ca experienta face diferenta. Intgeleg si faptul ca prietenii lui sunt la fel de impatimiti asa ca discutiile lor se intind pana noaptea tarziu facand tot felul de analize si pronosticuri referitoare la ce ar trebui, cat ar fi bine si pe ce ar fi inteligent sa parieze.

Adevarul este ca se pot castiga destui bani, asta din cate ne povesteste Marian, dar totul e sa nu te imbeti cu apa rece si sa ramai constient de riscuri. Pana la urma o viata avem, dar important e sa o traim la maxim 😀

Voi pariati? Unde? Pe ce?

 

Parerea ta conteaza

