Diamante pentru fete….


Cand eram in liceu, imi aduc aminte ca am vazut un film clasic cu Audrey Hepburn  in care evident se discuta si despre cei mai buni prieteni ai fetelor: diamantele 😉 Nu imi amintesc numele filmului, dar sper sa il stiti voi si sa il scrieti si pentru mine.

Nu stiu de ce, dar, de cate ori ma gandesc la diamante, cumva imi vine in minte aceasta actrita minunata, eleganta si rafinata care a dat clasa multor doamne de la Hollywood.

In vara aceasta am participat la o nunta unde am fost placut surprinsa de eleganta clasica a miresei, de modelul rochiei alese, de felul in care a asortat bijuteriile purtate la inelul superb de logodna primit de la sotul ei. Era ceva de acest gen

RD485W - Inel aur alb 18kt cu 7 diamante rotunde brilliant, in setare gheare.

Nu am vazut acest model pana acum, insa miresei i se potrivea de minune. Am discutat cu doamna care era asezata la masa langa mine despre faptul ca tot mai multe domnisoare primesc  inele de logodna cu diamant si am constatat ca, in ultimii ani, gusturile oamenilor s-au schimbat mult.

Ioana si Mihai au ales un set de verighete care sa se potriveasca cu inelul de logodna (ceva de acest gen,daca imi aduc eu bine aminte)

RDH016W

Pentru marturiile daruite invitatilor, mirii au ales fotografii de la nunta asa ca fiecare cuplu a avut ocazia sa faca o poza alaturi de tinerii fericiti. Am intrebat-o pe Ioana daca mai are emotii (sotul imi povestise ca, la una din mesele la care participase, observase ca Ioana era stresata la maxim si statea doar cu laptopul in brate citind, cautand, mormaind…). Mi-a spus ca a avut multe surse de inspiratie de pe net care au ajutat-o sa inteleaga si mai ales sa decida ce sa aleaga pentru ziua speciala din viata lor.

Pf….recunosc ca pe vremea mea (ce aiurea suna, dar, in fine, ma simt uneori batrana, desi abia am depasit 30 de ani), nu aveam atatea site-uri si reviste de unde sa ma inspir si nici timp de ele….Lucram in timpul zilei, dupa-amiaza alergam impreuna cu S. sa cautam si sa cumparam ce ne lipsea ….

Inelul de logodna l-am primit de la A. in cadrul unei ceremonii traditionale in familie, insa verighetele le-am ales impreuna…..Imi aduc aminte ca iesisem la plimbare si am decis sa intram intr-un magazin de bijuterii….A fost o chestie de impuls, pur si simplu! Dupa cateva minute, am descoperit ca ne placea combinatia de aur alb cu aur galben si un model in zig-zag care inca nu era utilizat pe piata noastra asa ca am decis sa le cumparam.

Si uite asa ne-am ales verighetele…

La drept vorbind cam asa s-a intamplat si cu rochia mea de mireasa….A. m-a asteptat sa ies de la serviciu si am plecat sa ne plimbam si sa ne relaxam dupa o zi lunga si grea ….. Asa am ajuns in zona Unirea-Cocoru’ si am intrat sa ne uitam la rochii de mireasa….Si uite asa am ales o rochie care nu avea nicio legatura cu vreun model la care ma gandisem inainte sa ma uit in vitrina respectiva…Din impuls 😛

Din fericire, noi nu credeam ca este ghinion daca mirele isi vede mireasa imbracata in rochie inainte de nunta asa ca am probat rochiile si A. si-a dat cu parerea 🙂 )))

Ce tineri si nebuni eram!

Voi cum ati procedat?

 

Parerea ta conteaza

