„Fericirea incepe azi” & „Fericirea mea esti tu” de Jamie McGuire (include rezumat)


Este prima data cand citesc doua carti despre aceeasi poveste, dar scrise din perspectiva fiecarui personaj principal.

In „Fericirea incepe azi” aflam povestea din perspectiva lui Abby poreclita de Travis Pigeon (=porumbita).

Dupa o copilarie dura alaturi de mafioti, Abby reuseste sa isi creeze o alta viata alaturi de prietena ei cea mai buna, America, departe de tatal jucator inrait de poker si de mama alcoolica. Studenta in primul an, Abby il intalneste pe Travis care reprezinta in ochii ei tocmai genul de barbat de care fuge: bea, se bate pentru bani, ii place pericolul. Povestea privita din perspectiva ei ne arata cat sufera pentru ca s-a indragostit de un baiat care este exact ca ea, dar de care se teme ca o va face sa sufere mai mult decat oricine altcineva.

In „Fericirea mea esti tu” descoperim aceeasi poveste, dar din perspectiva lui Travis. Cumva mi-a placut  mai mult acest volum pentru ca l-am inteles mai bine pe Travis si dragostea lui disperata pentru Abby.

Imi place enorm finalul cartii unde descoperim ce se intampla in urmatorii ani in viata celor doi.

Cat timp am citit aceste doua carti, nu m-am putut abtine sa nu constat ca autoarea a avut o prezenta de spirit nemaipomenita. Am citit mai multe recenzii referitoare la aceste carti si am inteles ca multi au fost suparati pe Abby ca refuza sa se impace cu Travis si de aceea sufereau amandoi ca niste caini cum s-ar spune. As zice ca cei care au scris acele recenzii nu au trecut prin aceste emotii. Eu inteleg pe deplin atitudinea lui Abby pentru ca o poveste de acest gen (nu ma refer la batai si bautura, ci la asa numita dragoste cu nabadai ) am avut si eu parte alaturi de sotul meu inainte sa ne casatorim , cand eram studenti.

O inteleg pe Abby de ce refuza sa se impace cu el, de ce isi traia emotiile in acel mod, de ce fugea.

Il inteleg pe Travis ca era disperat dupa ea si o iubea enorm.

Cred ca autoarea a reusit sa redea perfect starile de spirit a doi indragostiti care reusesc sa descopere sentimente puternice unul fata de celalalt intr-un timp foarte scurt. E greu sa reusesti sa te adaptezi asa rapid la schimbarile pe care le simti ca si cum te-ar lua pe sus, dar e bine cand reusesti sa accepti astfel de schimbari si sa intelegi ca le poti adapta la viata de cuplu.

Va recomand aceste doua carti si sa stiti ca nu veti regreta daca le cititi pe amandoua. Fiecare o completeaza pe cealalta.

Lectura placuta!

One thought on “„Fericirea incepe azi” & „Fericirea mea esti tu” de Jamie McGuire (include rezumat)

Parerea ta conteaza

