Strainul din bratele mele de Lisa Kleypas


Inca de cand am citit prezentarea acestei carti mi-am dorit sa o citesc. Mi s-a parut interesant sa descopar cine este barbatul care pretindea ca este Hunter, sotului Larissei.

Ce se intampla?

Dupa 3 ani de cand plecase in India, dupa ce toata lumea il considera mort…Lara era o vaduva care se ocupa de activitatile ei preferate: ingrijirea orfanilor, a bolnavilor si a saracilor….Arthur si Janet au preluat fraiele familiei si bogatia, arogandu-si drepturi peste drepturi….Apare Hunter…..

A fost testat de oameni care il cunosteau de o viata…si toti au declarat ca este adevaratul conte.

Larissei nu-i venea sa creada ca omul care a revenit in viata ei nu mai era dur, rece, crud, betiv, ca nu mai fugea la iubirea vietii lui (=amanta)….Dimpotriva….acest barbat o curteaza, ii face declaratii, o ajuta cu tot ce poate inclusiv sa se certe cu cel mai bun prieten ca sa o salveze pe Rachel, sora Larissei, din mainile sale violente…

Ba inca e de acord si sa il creasca pe un baietel orfan ca si cum ar fi copilul lor….

Si totusi…..cine e strainul? Cine e acel om despre care Lara incepe sa afle lucruri ingrozitoare?

Recunosc ca am avut tot felul de banuieli, de idei despre identitatea acestui barbat….dar in niciun caz ce anume era el…..Nu mi-am imaginat trecutul lui, nici legatura de familie….adica legatura da, dar nu la acel nivel….

Am fost surprinsa de faptul ca Lara a fost in stare sa il denunte tocmai cand era insarcinata cu el…..am fost surprinsa enorm de reactia Sophiei, mama lui Hunter……

Dar mi-a placut finalul 😀

Sau poate ar fi fost interesant sa aflam numele strainului pana la urma…..insa legamantul lor mi-a placut mult 😉

Strainul din bratele mele - Lisa Kleypas

A.D.

Parerea ta conteaza

