Be with me de J.Lynn (Jennifer Armentrout)


Dupa ce am citit cartea „Te astept”  am scris acel articol sub impulsul momentului. Stiu ca v-am mai povestit, dar pentru mine scrisul e ca un fel de terapie: ma ajuta sa ma exprim si sa ma inteleg mai bine.

Daca nu v-ati dat seama pana acum, cititul este un alt lucru care ma ajuta enorm si care imi da „de lucru”, dar la un alt nivel.

In ultima vreme, nu stiu cum se face (coincidenta sau nu) am citit multe carti despre probleme reale (fizice sau psihice), despre relatii dezastruoase dintre parinti si copii, dintre prieteni….Am mai avut eu astfel de perioade cand ajungeam sa citesc carti care parca ….. aveau in ele elemente din propria mea viata….

In fine, sa revenim la tema acestui articol…

Mi-a placut mult stilul autoarei si am decis sa caut urmatoarea carte din serie „Be with me” in care ii descoperim pe Teressa (sora mai mica a lui Cam despre care am aflat deja din primul volum) si Jase (prietenul cel mai bun al lui Cam).

Din descrierea cartii rezulta clar un lucru: cei doi se indragostesc unul de celalalt, dar exista un secret care ii tine la distanta…secretul lui Jase.

Dupa ce am citit primele pagini m-am prins care era secretul si am inteles ce anume il tinea pe Jase departe de Teressa dupa ce se sarutasera in urma cu un an.

Dupa o ranire serioasa la picior, Teressa decide sa urmeze colegiul unde se afla si fratele ei…..se gandea ca obtine o diploma care sa o ajute sa devina profesoara …. in cazul in care piciorul ei nu se mai vindeca si nu isi mai poate indeplini visul de-o viata: sa devina balerina.

Ea are un trecut dureros: iubitul ei o batea si a reusit sa scape de el abia cand Cam a aflat si l-a batut atat de tare incat a ajuns el insusi in inchisoare. Desi Teressa si-a revenit din punct de vedere fizic, partea psihica este inca cea care ii da de furca pentru ca exista in ea amintirile care o fac sa se simta vinovata pentru ceea ce s-a intamplat cu fratele ei mai mare.

E si mai rau cand, colega ei de camera, prezinte aceleasi semne de violenta pe care le prezenta si ea in trecut. Cumva reuseste sa discute cu Deb, insa prietenul acesteia, Eric, afla si o raneste pe Tess exact la piciorul deja ranit si operat.

Se dovedeste ca Jase are dreptate: uneori lucrurile par rele si urate, insa din ele apare ceva frumos la care nu te-ai fi gandit inainte.

Medicul ii confirma faptul ca nu va mai putea dansa niciodata si, in acelasi timp, Jase face tot posibilul sa o ajute sa depaseasca momentul dur in care constientizeaza ca nu isi va indeplini visul de a dansa pe scena.

In paralel, Tess are de luptat si cu fantomele trecutului  lui Jase care dovedeste ca nu reuseste sa treaca peste probleme. Dupa un inceput frumos de relatie in care el ii sta alaturi si il confrunta pe Cam, Jase o respinge pe Teressa.

Sincer, am apreciat mult personajul Teressei. A luat atitudine cand a vazut alta fata batuta, a discutat cu ea a fost alaturi de ea cand s-a despartit de Eric. A depasit momentul victimizarii si l-a confruntat pe Eric desi ii amintea de Jeremy. De asemenea, i-a aratat lui Jase ca nu va fugi de langa el si ca il va sustine sa mearga mai departe, acceptand trecutul lui ca parte integranta din viitorul lor.

M-a enervat rau de tot Jase pentru ca nu a fost capabil sa mearga mai departe. Nici nu o lasa in pace, nici nu ramanea cu ea. Nu era capabil sa uite de trecut si sa isi accepte greselile, sa isi asume responsabilitatea pentru ceea ce facuse. Pana la urma, a fost nevoie de moartea lui Deb si de atacarea lui Tess de catre psihopatul de Eric pentru ca Jase sa realizeze ce pierdea.

Din pacate, cam asta e reactia barbatilor in general: considera ca stiu ei mai bine cum sa actioneze si prefera sa stea la distanta punand „binele” persoanei iubite mai presus de orice. E un lucru enervant, dar….astia sunt EI!

M-am bucurat sa constat ca nici Cam nu e altfel decat il considerasem si a acceptat (cu greu la inceput, dar cu toata inima dupa aceea) relatia dintre cel mai bun prieten al sau si sora lui mai mica. Adevarul este ca a ramas alaturi de Jase chiar daca s-a comportat ca un magar cu sora lui mai mica. Nici nu a dat inapoi cand a aflat ca au o relatie stiind care era trecutul lui Jase.

Be with Me (Wait for You, #2)

Update: Cartea a fost tradusa si publicata de Editura Epica si o gasiti pe emag cu pretul de 37.47 ron .

Parerea ta conteaza

