Jurnal despre mine….


Da,stiu…..nu am mai scris de multa vreme in acest jurnal virtual….asa ca azi incerc sa completez lipsurile…..

Azi….e duminica.Este al doilea tur de scrutin din campania pentru alegerea presedintelui tarii.

Afara…e frig, bate usor un vant rece, e innorat….In copaci inca mai sunt frunze…..

Imi place…toamna. Imi place sa merg pe covorul de frunze colorate. Recunosc cu mana pe inima ca este ceea ce ma face fericita: sa calc pe un covor de frunze colorate, sa simta razele caldute prin crengile golase ale copacilor, sa aud trilurile pasarilor si sa merg de mana cu cei doi copii ai mei….E un sentiment placut de liniste, calm si fericire pe care il simt alaturi de ei doi….Cam asa e in fiecare dimineata/la pranz cand ii duc/ii iau de la scoala….

Ce am mai citit? Multe-multe carti. Cred ca am reusit sa bat propriul record de carti citite in limba engleza intr-un timp atat de scurt. A inceput ca o provocare pentru mine insami …sa citesc este o modalitate de a ma simti in afara timpului, in afara spatiului…sa zicem ca e o modalitatea de a fugi de realitate fara sa fugi cu adevarat.

Cand am citit primele carti in engleza in urma cu luni de zile nu ma asteptam sa fac o pasiune pentru asa ceva. Am descoperit rapid ca originalul este cu mult mai bun pentru ca de multe ori prin traducere (oricat de buna ar fi) se pierde esenta anumitor texte. Am si momente cand citesc carti in limba romana si mi se pare ciudat pentru ca in minte, fara sa vreau, imi vin cuvintele in engleza.

Este un exercitiu foarte bun asa ca nu vreau sa renunt sa citesc in engleza. Mai mult, am decis sa caut si carti in limba italiana pentru ca am realizat ca am uitat multe cuvinte.

In casa…..e cald si bine…Copiii se uita la Shrek (le-a revenit pasiunea pentru aceste desene). In bucatarie am lasat aluatul la dospit ca sa fac melcisori, covrigi .

Ce muzica am ascultat? Partea buna o data cu lectura cartilor am descoperit multe liste de melodii interesante pe youtube asa ca ascult muzica in timp ce scriu ori citesc.

Melodia care imi place cel mai mult in ultima vreme este aceasta

Multumita listelor date de autoarele cartilor pe care le-am citit, am descoperit multi cantareti de care nu auzisem care imi plac enorm acum ca i-am ascultat pe youtube.

Saptamana viitoare….inca mai caut cateva cadouri ca sa completez lista pentru copiii mei. Stiti deja cum procedez eu asa ca nu cred ca va mai mirati de faptul ca pregatesc totul in avans pana in februarie 😀

De asemenea, particip pentru prima data la Secret Santa alaturi de mai multe doamne pasionate de lectura asa ca voi cauta 1-2 carti pe care sa le fac daruiesc persoanei care mi-a fost „desemnata” prin tragere la sorti 😉 Abia astept sa vina luna decembrie si sa descopar ce voi primi si eu, dar mai ales sa ii vad reactia cand va primi coletul de la mine. Inca ma mai gandesc daca voi face comanda pe un site si voi opta pentru expedierea lor direct la doamna respectiva ori daca le voi expedia eu insami….Ma mai gandesc….

Tot saptamana viitoare, cei mici vor merge la circ impreuna cu scoala. Pana acum au avut parte de un spectacol de teatru la scoala sustinut de actorii de la Teatrul Ion Creanga. Se pare ca le-a placut enorm pentru ca a fost un spectacol interactiv.

La scoala.….copiilor le place sa mearga (sper sa o tinem tot asa). Aici puteti citi ultimele noutati despre noi, iar aici despre programul nostru (asta ca sa va faceti o idee si sa intelegeti de ce nu am asa mult timp de scris pe niciunul dintre bloguri, dar nici nu e cine stie ce activitate pe fb).

Eu.…am momente de tristete profunda cand ma gandesc cum a trecut un an de cand…..am momente de suparare si disperare cand imi dau seama ca ne asteapta o iarna grea…am momente de liniste si calm cand ma joc cu cei mici, cand ei imi povestesc cum a fost la scoala, cand se joaca, cand citesc…cand ascult muzica….

La ce ma gandesc?

Asta e! Viata merge mai departe!

Melodia care ma face sa ridic capul si sa merg mai departe e aceeasi dintotdeauna!

 

4 gânduri despre „Jurnal despre mine….

  1. Foarte frumoasa pasiunea asta a ta pentru cartile in engleza 🙂
    Daca gasesti carti in format electronic in italiana vreau si eu. Mi-ai dat o idee buna sa testez cat de bine ma mai descurc cu italiana 🙂

    Apreciază

Parerea ta conteaza

