Rival de Penelope Douglas


Pe Madoc l-am descoperit in cartile despre Jared si Tate si deja banuiam ca e un prieten loial, un baiat care ascunde multe sub aparenta unei veselii permanente. Stim deja ca provine dintr-o familie cu multi bani, ca tatal sau e avocat, divortat de mama sa….

Rival (Fall Away, #2)

Ceea ce nu stim este povestea familiei lui si a fetei de care s-a indragostit, dar de care a fost despartit cu minciuni si prin actiuni violente chiar de mama ei.

De cand am citit primele doua carti din serie, am avut o intuitie referitoare la mama lui Jared despre care am aflat ca are un iubit secret, ca pleaca periodic in Chicago sa fie cu el, ca facturile casei sunt platite la timp….

Cand am inceput sa citesc aceasta carte, am avut la un moment dat intuitia ca Jason, tatal lui Madoc, este iubitul lui Katherine, mama lui Jared…si am avut dreptate!

Insa ceea ce am citit in carte nu am putut sa prevad cam deloc….decat pe portiuni, poate….

Jason era casatorit cu Patricia, mama lui Fallon.

Madoc si Fallon sunt frati vitregi care, la 16 ani, ajung sa descopere primii fiori ai iubirii.

Descoperiti de Patricia, cei doi sunt despartiti cu forta si mintiti: Madoc afla ca Fallon se teme de el si deja are pe altcineva undeva departe de toti; Fallon este obligata de mama ei sa faca un avort si i se spune ca Madoc deja a uitat-o, ca o uraste…..

Ceea ce ei afla abia dupa 2 ani este ca Patricia a gonit-o pe Fallon de acasa si a incercat sa il seduca pe tanarul ei fiu vitreg.

Ei bine, cartea reprezinta, probabil, incalcarea oricui tabuu existent intr-o familie: soti care se inseala unul pe altul (Jason si Patricia); oameni care se iubesc  de o viata aproape, dar nu in mod public (Jason si Katherine), frate si sora (vitregi) care se indragostesc unul de altul si se casatoresc (Madoc si Fallon), un minor care lucreaza precum mafiotii si astfel o impiedica pe Patricia sa distruga oamenii dragi lui (Jaxon Trent, fratele vitreg al lui Jared, fiul adoptiv al lui Katherine), un mafiot care actioneaza dur ca isi salveze fiica de la auto-distrugere (Pierce, tatal lui Fallon).

As zice ca e o carte antrenanta, interesanta care arata ca lipsa de comunicare, egoismul si imaturitatea duc la aparitia unor situatii grele cu urmari grave.

Update: cartea a fost tradusa si publicata de Editura Epica si o gasiti pe emag cu 33.72 ron,  pe Carturesti cu 37.47 ron, pe Libris cu 33.72 ron.

4 gânduri despre „Rival de Penelope Douglas

  1. Ufff… ce carte… wow!!!
    De P. Douglas am citit doar „Intimidare” pe care pur si simplu am savurat-o, am devorat-o si adorat-o! 😀
    Concluzie: TREBUIE sa termin de citit aceasta serie!!

    Apreciază

Parerea ta conteaza

