Azi e o zi dedicata imaginatiei


Da, nu glumesc!

Azi vreau sa visez!

Sa visez la calatorii! Sa visez unde m-as duce daca mi-ar permite portofelul! Sa visez ce as face si pe unde as calatori. Nici nu mi-as face griji macar pentru rezervari pentru ca de asta exista oferte last minute, nu?

Ce as face in visul meu frumos?

As merge pe o plaja….

HOTEL SUN ISLAND RESORT & SPA Insulele Maldive 39 imagini si poze (Insulele Maldive)

 

sau as alege o destinatie unde as vizita locuri inedite pe care nu le-as putea vedea acasa

HOTEL THE SANDS AT NOMAD Mombasa 39 imagini si poze  (Kenya, Mombasa)

ori as sta pe un sezlong langa o piscina si as citi o carte 😉

HOTEL MERLIN BEACH PHUKET 39 imagini si poze (Thailanda)

Indiferent unde , important ar fi sa fie soare, caldura sa lesini si sa ne putem distra. Nu zic ca cei mici ar urca pe un skijet, dar cred ca sotul meu ar fi tentat 😉

Stiu! Deja va este clar faptul ca imi doresc sa ma aflu intr-un loc cald, unde sa ma relaxez, sa ma bucur de soare si de liniste. Banuiesc ca cel mai mult imi doresc liniste ……liniste si pace….sa nu aud de masini stricate, sa nu ma gandesc ca vine data scadenta la telefon, la gaze, la curent….sa nu ma stresez la gandul ca s-a intamplat nu stiu ce defectiune la conducta de gaze si in plin sezon de friggggg nu avem caldura ore bune (asta a fost chiar ieri) ori ca azi noapte hidroforul a dat chix si nu mai functioneaza (asta a fost chiar azi-noapte!)…sa nu ma gandesc deloc la probleme…

De asta vreau ca azi, acum, in aceasta clipa sa visez! Pur si simplu sa ma imaginez undeva pe un sezlong (dar ma multumesc si sa stau direct pe un prosop) pe plaja sau langa o piscina, sa nu aud nimic….poate doar cateva pasari si pe copii razand si zbenguindu-se in apa…..Pur si simplu mi-as dori ca mintea mea sa ia o pauza si sa uite de tot ce e in jur….

Sunt sigura ca cei mici s-ar bucura peste masura sa se joace in apa si sa construiasca castele de nisip mai ales ca anul acesta nu am ajuns la mare cum ne doream.

Cred ca le va place sa se bucure de un pic de caldura si sa nu isi faca griji ca le-au inghetat manutele…..E drept ca mai mult ca sigur le-ar lipsi zapada si ar dori sa faca un om din neaua care speram sa se depuna saptamana viitoare…..dar cred ca iarna e lunga si ar avea timp si de asta…..

Oh…..ce mi-ar mai place?

In afara de soare, liniste, pace, rasete si relaxare?

Sa incerc un cocktail exotic!

Nu am incercat niciodata si tare mi-as mai dori sa vad cum e! Nu cred ca as avea curaj sa incerc vreo bautura alcoolica pentru ca nu as vrea sa ma ametesc de tot 😛 ….ceea ce sigur s-ar intampla dat fiind ca eu rar beau alcool…..asa ca riscul ar fi mai mare la mine…

Ce as mai incerca?

Cred ca mi-ar place sa ne plimbam cu vaporul un pic pe mare sau ocean….Am fost doar pe barajul Vidraru cu catamaranul si …cam atat! Mi-ar place sa calatorim un timp asa, pe apa….cred ca si celor mici le-ar place…

Ce ramane?

Nu stiu!

Distractia de la fata locului, nu? Depinde ce oferte ar fi acolo…..ce ne-ar atrage…in mod sigur cei mici ar dori sa vizitam un parc de distractii si sa ne dam prin tot ce doresc ei (eu nu sunt asa curajoasa, dar ei doi si cu sotul meu incearca tot ce le trece prin cap 😛 )

Nu conteaza ce ar mai fi de incercat….raman la ideea mea: liniste, pace, relaxare…..nicio grija!!!!

Uite…de asta imi place sa visez…..nu costa nimic visatul, dar iti creeaza dorinta de a incerca ceva nou 😉

Parerea ta conteaza

