M-am hotarat!


Afara e frig! E ger! Cerul e intunecat! Incet-incet incepe sa bata vantul …tot mai tare…si mai tare…..Dimineata din nori curgea…gheata…stropi de gheata…..Asfaltul e umed si masinile patineaza ….

Nu imi place deloc!

As prefera sa fie zapada!

As prefera sa vad totul alb in jurul meu in loc de acest cenusiu deprimant si enervant!

As prefera sa aud copiii razand in timp ce se bat cu bulgari de zapada!

As prefera sa vad un om de zapada ridicandu-se in curte!

As prefera sa aud rasetele copiilor in timp ce se dau cu sania pe derdelusul facut de tati in curte!

…..

Dar inca nu e posibil…..zapada se lasa asteptata…..

Daca ar fi sa aleg…..as alege fie zapada ….multa zapada!!!…..fie soare! soare precum soarele de vara!

Stiu!

Sunt un om al contrastelor!

Nu ma pot abtine!

Dar….cine imi poate spune ca prefera vremea asta urata de afara??!?? Cine imi spune ca ii place sa se plimbe prin parc ori pur si simplu sa mearga pe trotuar cand afara e frig, bate vantul si „curge gheata”?

Mie nu imi place deloc!

As prefera sa ma aflu intr-un loc cald, frumos, care sa imi inspire intimitate, familie, liniste….

KOSTALINA STUDIOS

Mda, stiu! Am o problema cu acest cuvant! Cred ca azi ma defineste cuvantul „liniste” sau mai degraba asta imi doresc….

Sa ma relaxez undeva departe….

VILA ANGELA

…departe de toti si toate….

 

 

 

 

Sa vad verdele copacilor si al ierbii, albastrul minunat al marii si azurul cerului, sa aud ciripitul vesel al pasarelelor….

HOTEL AZURE RESORT

Asa-i ca v-am convins si pe voi? 😀

E frumos sa visezi si sa iti imaginezi unde ai merge daca ai avea timp si bani…Eu as pleca in Grecia…..visez la portocale, masline si la aerul meditarenean…..Daca as avea bani in acest moment, as da click pe net pentru early booking Grecia si gata! In martie-aprilie (am inteles ca atunci e frumos sa vezi livezile elene) as pleca acolo…..1-3 zile, 5-9 zile, 2 saptamani, o luna…nu conteaza! As pleca un timp…..poate nu neaparat in primavara, ci mai degraba vara…ca sa ne bucuram de apa calda a marii…..

Sa va tentez un pic? 😀

 

La ce va ganditi prima data cand va vine in minte Grecia?

Eu ma gandesc la mitologie. Ma gandesc la zeii greci…..Ma gandesc la muntele Olimp. Imi imaginez cum ar fi sa vizitez vetigiile grecesti, sa descopar cu ochii mei tot ce am citit in copilarie….sa imi vad visul cu ochii si sa ma bucur de orice clipa petrecuta pe meleaguri de poveste….

Cand eram adolescenta facusem o adevarata pasiune pentru Grecia si mitologia ei. Citeam tot ce gaseam si aveam colectii intregi de imagini decupate din reviste, ziare…..Cand am ajuns in facultate, mi-am dorit sa calatoresc in Grecia, dar mereu am amanat……

Daca ar fi sa se implineasca unul din visele mele…..atunci mi-as dori sa calatoresc! Sa vizitez locurile despre care am citit, la care am visat….Sa gust mancarurile traditionale…..

La un moment dat urmaream emisiunile de pe Travel&Living cu sufletul la gura….aveau si un serial dedicat Greciei care m-a impresionat mult….erau postate inclusiv retete traditionale…..unele sunt chiar usor de facut si ingredientele se gasesc si la noi…..Nu stiu daca gustul ar fi acelasi….Am credinta ferma ca mancarurile traditionale au alt gust cand sunt facute cu ingrediente de la mama lor de acasa 😀

Of, m-am hotarat! Vreau in Grecia!!!

Cine vine cu mine????

Ridicati mainile 😀

 

Parerea ta conteaza

