Sa visam frumos in continuare…


Daca tot suntem in zona viselor si a sperantelor, ce ar fi daca…..

Sa facem un mic exercitiu de imaginatie si sa ne intrebam cum ar fi daca am trai pe o insula, inconjurate de fructe delicioase, de copaci ai caror frunze ne tin umbra…sa ne imaginam cum bate vantul si ne racoreste……cum stam pe plaja si ne bucuram de clipocitul apei …. cum ne bucuram sa simtim valurile care ne poarta cu gingasie usor-usor….

Mda…acum sa revenim la realitate!

Din pacate, nu ne permitem sa ajungem pe o insula. Nu ne permitem sa locuim acolo si nici macar sa petrecem un sejur acolo.

Ne multumim cu plaja noastra, cu izurile venite de la vecinii de pe sezlongurile ori prosoapele din apropiere, cu apa murdara si plina de reziduuri, cu palmierii plantati de primari din dorinta de a atrage turistii….

Ce putem face?

Pai….nu stiu voi, dar eu as schimba trecutul daca as putea….

De ce trecutul?

Pai….nu m-as mai casatori asa repede…..as face totul mai cu cap….as alege sa organizam nunta cum ne doream noi….

Nu as schimba verighetele aur …. nu, acelea imi plac…Le-am ales din inima impreuna cu sotul meu tocmai pentru modelul lor combinat: aur alb cu aur galben ca sa ne reprezinte pe noi: suntem diferiti, insa ne completam unul pe celalalt.

Stiu ca acum se gasesc multe modele, unele simple, altele cu inscriptii complicate, altele cu diamante….

Verigheta Simpla Barbat Aur Alb 18kt Stil Milgrain Greutate Mare Finisaj Lustruit & Periat cu 3 RanduriVerigheta Simpla Barbat Aur Alb 18kt cu 2 Linii din Aur Galben Profil Rotunjit Latime 5.75mmVerigheta Simpla Dama Aur Alb 18kt cu Canal Sablat si Margini Lustruite Latime 4mm

 

Insa cele alese de noi mi se par cele mai frumoase 😀

Mi-a placut si inelul de logodna primit de la sotul meu. Stiti cum sunt unele inele logodna, nu? Unele simple.Altele cu model…Al meu e din aur galben, iar partea de sus este reprezentata de 4 pietricele asezate ca un trifoi. Poate imi poarta noroc, cine stie….

Aceste lucruri nu le-as schimba…..

As schimba, insa, rochia de mireasa, nu as mai alege acelasi model .Asta e clar.

As schimba nasii cu siguranta! A fost o greseala sa ii alegem si sa acceptam magariile lor, comentariile si cererile pe care le-au facut.

As schimba locatia. Am facut nunta la tara pentru ca asa isi doreau nasii, insa noi ne doream sa facem acel pas intr-un loc special. Am acceptat ca fraierii 😦

As schimba biserica. Cand am stabilit data nuntii, preotul nu ne-a spus ca biserica intra in renovare (si culmea e ca il cunoastea pe sotul meu inca de cand era copil) si am avut un soc cand am intrat in dimineata nuntii in locasul sfant. Era plin de schele!

As schimba locul unde ne-am petrecut luna de miere! Am stat la Mamaia timp de 10 zile. As fi preferat de o mie de ori o locatie speciala unde sa avem parte de un tratament frumos in calitate de tineri proaspat casatoriti.

Mi-ar fi placut sa mergem pe o insula undeva departe, sa ne bucuram de soare si plaja, sa ne relaxam, sa nu fim inconjurati de atatea persoane.

Cand ma refer la o insula, nu as fi tinut mortis sa fie una la o distanta prea mare…m-as fi multumit si cu o insula greceasca ori cipriota….Oricum eram mult prea obositi si prea lipsiti de chef sa ne mai plimbam pe undeva….Am muncit din greu sa organizam nunta, eu am avu examenul pentru permisul auto cu 2 zile inainte de nunta…ne-am ocupat si de ceea ce tinea de nasi, socrii, miri, mancare, aranjarea meselor….de tot! In primele 2 zile am dormit si am zacut! La propriu! Nu ne mai puteam misca!

Da…absolut! As schimba trecutul daca as putea! Nu as mai face niciun compromis! Nu m-as mai grabi! Mi-as alege momentul potrivit ca sa fac pasii pe rand!

Din pacate nu mai pot schimba trecutul, dar sper sa influentez viitorul.

Sper ca atunci cand Daria si Andrei vor dori sa se casatoreasca, sa nu se grabeasca, sa faca totul pas cu pas, la momentul potrivit….sa nu faca niciun compromis….totul sa fie pe placul si pe gustul lor indiferent ce pretentii ar avea altcineva….Amintirile de la nunta sunt doar ale lor! Peste ani si ani doar ei isi vor aminti cum a fost nunta!

Deci…..momentan ne raman doar visele, nu? Sa ne imaginam ca……..

Un gând despre „Sa visam frumos in continuare…

Parerea ta conteaza

