Hotarat lucru….


…am ajuns sa ma gandesc la lucruri la care nu ma gandisem inainte….

Scriam pe celalalt blog un articol special pentru o cititoare curioasa sa afle ce tot face sotul ei. Ea isi doreste sa inteleaga ce tip de pariu foloseste sotul ei. De ce? Pentru ca vrea sa stie, sa inteleaga cum de reuseste el sa aduca acasa sume mari uneori, iar alteori sume infinit mai mici. Ii era teama ca ar face altceva cu banii. Din punctul ei de vedere, sotul ei se pricepe foarte bine la pariuri si ea considera ca sumele aduse acasa ar fi trebuit sa fie mai mari. Cum unii termeni nu ii intelege, a decis sa imi scrie si sa ma roage sa o ajut.

Si uite asa am ramas eu blocata cu acest gand si cu tot felul de intrebari pentru ca asa e omu’ : curios de pica!

Eu inteleg doar un tip de pariu care mi se pare cel mai simplu, de altfel.

Este vorba de  pariu numar goluri.

Mai exact?

Simplu!

Pariezi pe cate goluri vor fi date intr-o partida!

Stiu ca nu e asa simplu sa prevezi cate goluri s-ar putea da intr-o partida, insa nu e atat de complicat.

De cate ori ma gandesc la acest lucru, imi aduc aminte de un joc pe calculator pe care il avea sotul meu cand era in facultate. Era un joc de fotbal unde puteai sa iti alegi echipa cu care sa joci si echipa adversa. Faza cea mai interesanta este ca „echipele” erau programate sa se miste pe teren exact cum o faceau si in realitate. Spre ex., echipa Romaniei de la acea vreme avea o mare problema: nu da prea multe pase intre coechipieri si acest lucru a fost observat de creatorii jocului. In consecinta, castigarea unui meci cu echipa Romaniei tinea mai mult de noroc si incapatanare sa actionezi anumite butoane 😛

La acest lucru ma gandesc de fiecare data cand aflu ca cineva a pariat pe numarul de goluri. Trebuie sa cunosti bine echipele care se afla pe teren, jucatorii folositi de antrenori si stilul lor de joc (pasiv, agresiv, fair-play etc). Daca iei in calcul si vremea, stilul arbitrilor banuiesc ca ai mari sanse sa faci un pronostic apropiat de rezultatul final al meciului.

Si aici conteaza imens daca echipele se strang in jurul unui singur jucator ori au mai multi care pot schimba scorul meciului. Conteaza imens gradul de pregatire al jucatorilor. Daca sunt la nivel aproximativ egal, e clar ca scorul va fi unul strans si cu putine goluri. Daca una dintre echipe e mai slaba, inseamna ca sunt mai multe goluri.

Si uite asa, cunoscand bine mersul lucrurilor in lumea fotbalului, poti face pronosticuri si poti castiga bani frumosi din pariuri.

Stiu! Stiu!

Eu nu pariez si nici nu ma pricep asa ca nu vreau sa dau sfaturi. Dar inteleg ca sunt oameni care stiu ce fac si o fac in stil mare. Ei bine, tare mi-ar place sa aflu cat pariaza si cine sunt preferatii lor, daca prefera campionatele interne sau cele internationale.

Si acum vedeti de ce spun eu ca intrebarea cititoarei mi-a starnit si mie alte intrebari si curiozitati?

E greu sa te abtii si e in firea omului sa se intrebe, sa doreasca sa afle si sa inteleaga lucrurile din jurul sau. Nu am avut pana acum tendinta sa intru intr-o casa de pariuri (nici in cele online), insa banuiesc ca e suficient un singur pas ca adrenalina sa intre in functiune si sa te simti atras de aceasta lume, nu?

Voi ce ziceti?

Parerea ta conteaza

