Curiozitati….


Azi am chef de vorba asa ca m-am gandit sa va tin pe voi din treaba….daca aveti chef 😉

Povesteam despre mamele care vin sa isi ia copiii de la scoala, dar mi-am dat seama ca ar fi ceva de spus si despre tati….. 😀

Am observat un lucru interesant: in functie de varsta pe care o au (sau poate nu e neaparat acesta un criteriu,desi momentan tind sa cred ca este), tatii au o anumita tendinta de a se imbraca, de a se aranja….

Sa ma explic!

Pentru ca am de luat 2 copii de la scoala care au programe diferite se intampla uneori sa trebuiasca sa stau cu Andrei o ora in plus pana cand iese si Daria de la ore ceea ce se poate traduce prin …. timp ce necesita umplut cu ceva….De obicei, discut cu Andrei despre scoala si ce planuri are cand ajunge acasa. Se mai intampla sa mergem la cantina (aka restaurantul) scolii sa mancam ceva cat timp o asteptam pe Daria.

Recunosc faptul ca ceea ce urmeaza sa scriu nu e in totalitate meritul meu. Observatiile principale apartin lui Andrei 😀

Desi are aproape 6 ani, Andrei are un simt de observare puternic, in special axat pe detalii.

Abia dupa ce a inceput el sa ma intrebe de ce unii dintre tati au barba, cativa poarta mustata si cei mai multi se rad am inceput si eu sa observ oamenii din jurul nostru. El stie deja ce inseamna aparat de barbierit (ma rog l-a vazut pe tati cand folosea aparate de ras asa ca stie, cel putin teoretic, ce sunt si la ce sunt utile acestea).

Partea importanta a discutiilor noastre, insa, a ajuns sa se axeze pe….taticii care poarta barba. Evident, Andrei m-a intrebat: si nu creste prea mare? Asa ca a lui Papa Strumf? 😀

Am incercat sa ii explic faptul ca parul creste oricum, insa si barba se tunde cum se tunde parul, dar….pana cand nu i-am promis ca o voi ruga pe doamna care il tunde sa ii arate ce tip de aparat tuns barba foloseste ea pentru taticii care vin la salon nu s-a linistit.

Mda….inainte sa ziceti ceva precizez ca doamna respectiva e tare draguta si deja e obisnuita cu Andrei si faptul ca se uita la tot ce foloseste ea, va inca stie inca dinainte ce aparat urmeaza sa foloseasca …. Fereasca sfatul sa rateze vreun pas ca il are pe Andrei gata sa ii aminteasca….

Si acum sa inchei spunandu-va la ceea ce ma refeream la inceputul articolului: am observat ca taticii care sunt foarte tineri au tendinta sa isi lase barba ca sa dea impresia ca sunt mai…batrani…se imbraca mai mult la costum+cravata si merg mereu cu o mana in buzunar si cu cealalta pe telefon! Dimpotriva, cei care sunt trecuti de 40 de ani se imbraca cat mai tineresc, blue jeans, geaca de piele (mai lipseste un tatuaj ori un cercel)…

Si raman la mijloc…cei care sunt multumiti cu starea lor, cu nivelul lor, cu familia lor 😀

Asta e parerea mea! Nu dati cu pietre 😛

 

Parerea ta conteaza

