M-am hotarat ce vreau sa cumpar in bucatarie


Stiti cum e sa iti tot doresti sa cumperi una, alta? Apoi apare ceva tocmai cand aveai totul planificat si nu mai cumperi nimic pentru ca banii trebuie sa mearga in alta directie?

Ei bine, acum am zis ca nu mai stau pe ganduri!

E drept ca am reusit deja sa cumpar, treptat, ceea ce imi propusesem….dar mai am inca de adaugat cate ceva….

Planificasem ca anul acesta sa modernizam bucataria….Nu a iesit deloc! In schimb am reusit sa achitam casa integral asa ca macar am scapat de o grija cu toate ca am ramas cu finantele la limita…

Pana la urma tot s-a dovedit ca e buna amanarea…..bucataria va fi la demisol asa cum am tot vrut, apoi ne-am invartit si tot asa…..

Acest lucru inseamna modernizarea (sa nu zic reconstructia totala) a unui spatiu imens. Trebuie reparati peretii, desfacuta faianta de pe pereti. Gresia imi place…este o combinatie de verde cu alb foarte placuta, cu un model frumos ….. asa ca vreau sa ramana. Sper sa gasim un pachet de gresie identica pentru a inlocui cele cateva placi sparte.

Dupa ce terminam partea de reconstructie, urmeaza mobilarea. Din cauza spatiului mare, vom imparti bucataria pe zone: zona de gatit cu blaturi si aparatura incorporata si un bar pentru micul dejun; zona de luat masa (ca sa putem sa mancam toti impreuna inclusiv cu restul prietenilor care ne viziteaza), zona de relaxare (vom crea si o zona cu canapea si o masuta pentru cei care vor sa stea de vorba ori daca cei mici vor sa se joace si sa stea cu mine cat timp gatesc) ; mai ramane camara unde trebuie sa punem usa si sa facem rafturile pe comanda.

Cum am si eu o fixatie, vreau sa mai cumpar cateva aparate care sa imi usureze treaba.

Am deja friteuza, cuptor cu microunde, robot bucatarie, storcator de citrice (nu am inca storcator fructe si legume dar ma voi ocupa de acest aspect), mixer si blender, 2 aparate de tip sandwish cu modele diferite. Avem lada frigorifica (inca nu stiu unde o voi aseza in bucatarie) si frigider imens , mai vreau o masina de spalat vase. Am inca cateva idei despre ce as mai cumpara, dar am la dispozitie cateva luni sa ma hotarasc asupra lor…Mi-ar place sa cumpar inca cateva aparate care sa completeze necesitatile noastre: aparat de facut gogosi, inghetata, pop-corn etc.

In fine….abia astept sa punem in sfarsit in aplicare planurile noastre si sa modernizam demisolul unde nu prea intram deocamdata….Pana atunci….munca de documentare scrie pe noi! 😛

Parerea ta conteaza

