Cadouri pentru toti


Stiu-stiu! Cine are copii …..asteapta sa vina Mos Craciun la noapte, corect?

Daca anul trecut cei mici incepusera sa comenteze ca nu exista Mos Craciun, iar eu am reusit sa le deturnez cumva atentia …anul acesta, Andrei mi-a spus clar ca stie adevarul: mami, tu cumperi cadourile si le pui sub brad! Nu exista Mos Craciun!

Am incercat sa o intorc, sa o cotesc….nu a tinut!

A avut un moment cand a venit Mos Craciun la serbarea de la scoala si atunci a fost fermecat de moment…

Insa, o data ajuns acasa mi-a spus ca nu trebuie neaparat sa le mai pun cadouri sub brad pentru ca au primit amandoi cate ceva 😛

Adevarul este ca am discutat cu mai multi parinti despre acest aspect si parerile au fost impartite: unii au considerat ca e important sa ii mai pacalim inca si sa le inducem ideea ca Mos Craciun exista, ca e un fel de spirit care aduce bucurie celor mici; altii au subliniat ca nu trebuie sa ne batem joc de inteligenta copiilor si sa ii mentinem in starea de nestiinta a adevarului…

Pana la urma, am decis sa recunosc adevarul in fata lor, dar sa le intaresc ideea ca e frumos sa daruiesti si sa primesti, sa te bucuri de fiecare moment al acestor zile speciale 😉

Ei bine, cadourile sunt cumparate (inca nu le-am impachetat, e adevarat) si vor fi puse sub bradul de la parter (a fost dorinta lor de a le avea langa camerele lor ca sa nu astepte pana spre pranz cand urcam la etaj). Pentru ca imi place enorm sa daruiesc celor din jur cate ceva, am pregatit pentru sot un cadou simbolic (mai degraba felicitarea este esentiala decat cadoul propriu-zis si ma astept la cateva emotii 😉 ) si pentru soacra mea careia i-am cumparat ceva special: un ceainic cu ceasca (daca se aseaza ceainicul peste ceasca se formeaza o imagine frumoasa) pentru ca ei ii place mult sa bea ceai in perioada iernii.

Intru-cat sunt mai traznita (cine ma cunoaste, stie la ce ma refer), am cumparat ceva pentru catel, dar si pentru masina mea 😀

Evident, pentru catel am luat oase 🙂 )))  si o patura rosie pe care sa doarma 😉

Pentru masina…ei bine, aici nu prea am stiut ce sa fac si pana la urma am mers pe mana Cristinei, prietena mea, care mi-a recomandat site-ul www.lincos.ro de unde isi cumpara ea produsele pentru Fifi (asa se numeste masina Cristinei 😀 ). Eu am ales o trusa de surubelnite si una tubulara ca sa le am mereu in masina. Nu se stie niciodata, nu?

Parerea ta conteaza

